Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan jeg ha tillit til henne?

Gjest Usikker og frustrert

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker og frustrert

Hei,

Jeg er en mann som har truffet en gammel flamme!

Vi hadde en date for 20 år siden... der jeg traff henne etter en fest og ble bedt hjem til henne, for en ONS

Hadde litt kontakt en liten stund, og det var det...

For 4 mnd siden kontaktet hun meg på facebook, og var veldig hyggelig og spurte om mitt liv og min situasjon osv.... vi chattet der litt, så ble jeg bedt hjem til henne og vi ble vel egentlig enige om og ha et elskerforhold.....

Dette har gått vidre og vi er vel villt forelsket begge 2

Problemet mitt er at hun i førsten etter vi ble enige om et elskerforhold også kontaktet og traff enda en tidligere x og hadde en ONS med ham også...

Og dette nektet hun kraftig på at var tillfelle, helt til jeg måtte si hvem som hadde fortalt meg dette.... og da ok så sa hun det hadde skjedd 1 gang!

Vet også at hun har kontaktet og chattet med en rekke andre gutter, noen helt harmløst, og noen hun innrømmer og ha flørtet litt med!

Jeg har ikke problemer med at hun har venner og snakker med di...

Hun sitter ofte online på Facebook, til 01-02 selv midt i uka og hun skal på jobb...

Men det jeg er bekymmret for er rett og slett om hun kan stoles på??? Sitter litt igjen med følelsen av at hun synes det er veldig spennende med andre eller nye menn.... Hun har forøvrig akkurat blitt singel etter et samboerforhold til en svært sjalu kar!

Er det noen som har synspunkter? Tror dere hun vil bli seriøs og til og stole på i et nytt forhold?

Hilsen en usikker og frustrert kar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forstår ikke helt hva du mener med "stoles på"...

Slik jeg leser dette har dere blitt enige om å ha et elskerforhold og da ser jeg ikke hvorfor ikke hun kan være sammen med andre? Om du har blitt forelsket i ettertid og ønsker noe mer må du heller ta opp dette med henne og høre hva hun synes.

Lenke til kommentar
Dette har gått vidre og vi er vel villt forelsket begge 2

Jeg leser ofte på forum i tråder som det her, at trådstarter ofte skriver "vi er forelsket begge to". Fint at du er det, for du kan iallefall si hva du mener og føler, men å tillegge andre andre meninger? Har alltid stussa på det der...

I og med at hun går rundt og koser seg med andre, så er ikke du den eneste i hennes hode. Hun tilbakeholder bevisst informasjon. Du ser andre tegn til at hun bare forsetter. Dere var enige i elskovsforhold eller hva du kalte det, og det er det. Den som blir forelska har tapt.

Nei, du kan ikke stole på henne. Ikke uten at hun sier det selv, og det virka liksom ikke at hun angra på det heller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...