pierce007 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg ble her om dagen frastjået en sykkel til rundt 5000,-. Ny pris for 2 år siden. Ikke klart å rote meg til å melde den inn til Falck av en eller annen idiotisk årsak... Hva med innboforsikringen, dekker denne, eller blir egenandelen såpass høy at dette ikke lønner seg? Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Innboforsikring skulle vel dekke det ja... men anmeld det til politiet før du sier i fra til forsikringsselskapet. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Innboforsikring skulle vel dekke det ja... men anmeld det til politiet før du sier i fra til forsikringsselskapet. Men det jeg har lest er at egenandelen på slike saker ligger fra 3,4000 og oppover. Dvs nesten like mye som sykkelen er/var verdt. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Da min ble frastjålet fikk jeg 2000kr, og sykkelen kostet rundt 3000 da jeg kjøpte den for 3-4 år siden... vet ikke hvor mye du kan få, men det skader ikke å anmelde det til politiet.. da får du rundt en ekstra tusenlapp mindre i egenandel. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg ble frastjålet min sykkel til en verdi av 6-7000 kroner her om dagen. Den var ikke låst, og stod utenfor en "butikk"(Montèr). Forsikring er jeg helt grønn på, så håper dere kan hjelpe meg med dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå