Nilsen Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Kraftig vekst i salget av skjermkort i andre kvartal. Les mer Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Godt å se at AMD klarer seg bra, selv om jeg er Intel/nVidia-fan Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Aldring bland in følelser i forhold til til hva du får mest igjen for, det er bare hardware du blir ikke elsket igjen på noen måte. Nå braker det løs ca sept-okt-nov, blir det spennendet å se om AMD fortsetter den gode trenden de har startet nå. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 AMD viser styrke Tja, jeg synes tallene ser mest ut som: "De tre store blir ennå større" og "totalmarkedet er over det midlertidige fallet". Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 tenkte akuratt det samme. overskriften er litt missvisende.. de 3 store blir enda større Lenke til kommentar
SVD Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Vel, jeg synes det er veldig dumt at Matrox, Via og SIS blir enda mindre enn de alerede er, de kunne godt ha fått noen av intel sine prosenter for min del tipper alle tre er bedre enn intel på grafikk uansett. Endret 30. juli 2009 av SVD Lenke til kommentar
wiak Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 jeg lurer på hvordan det virkelige skjermkort markedet er jeg alså det med AMD vs NVIDIA, ikke Intel som ikke lager ordentlig skjermkort engang Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Gode skjermkort betyr nødvendigvis ikke best grafikk. Intel skal ha poeng for å lage gode skjermkort til bærbare som bruker veldig lite strøm. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Matrox Millenium... det var tider det. Helt enig, synd de små blir mindre. Foreløpig så ser det ut til at man må ha ekstremt mye cash for å være/bli konge på haugen. Slikt er ikke akuratt positivt for underdogs. Hadde lenge håp om at VIA skulle komme med litt bedre cpu'er - men de er jo i stor grad overkjørt av atom i disse dager. Norske falanx hadde jo ambisjoner, og kunne virke lovende med en businessmodel der man lager prototyper og blueprint, og får andre til å produsere og stå for den fysiske produksjonen. Aner ikke hvor de er i løypa. De ble kjøpt opp av ARM. Men er tydelig ting går treigt. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 jeg lurer på hvordan det virkelige skjermkort markedet er jegalså det med AMD vs NVIDIA, ikke Intel som ikke lager ordentlig skjermkort engang Egentlig enig. Intel lager ikke akkurat "grafikk kort" de lager et chipsett som til nød også klarer å vise skrivebordet ditt. Den virkelige krigen her er jo da mellom Nvidia,Ati og Matrox. Trist at sistnevnte har detti så til de grader av lasset. Husker godt da jeg klinte til å gjorde hele nabolaget til skamme når jeg handlet meg et rykende ferskt Millenium G200 8MB AGP kort. Og atpåtil kombinerte det med 2stk 3dfx Voodoo 2 i SLI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå