Datasmurfen Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Hei, Er det bedriftene eller deg som betaler for eventulle serfitiseringer? Er det en god ide å spør bedriften om eventuelle serfitiseringer, siden jeg går i lære? (Bør jeg vente til jeg har vært en stund i bedriften, eller bør jeg ikke si noe i det hele?)) Hvilke serfitiseringer er gode å starte på ? Håper noen kan hjelpe, enten svare på spørsmålene, eller komme med andre innspill... EDIT 29.07.09 klokken 11:27: Fikset skrivefeil.. EDIT 29.07.09 klokken 21:35: Endret emnetittel. Endret 29. juli 2009 av Datasmurfen. Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Tror ikke du skulle ha noen problemer med det. eg tok selv en sertifisering på win 2000 server når eg gikk i lære Hei, Er det bedriftene eller deg som betaler for eventulle serfitiseringer? Er det en god ide å spør bedriften om eventuelle serfitiseringer, siden jeg går i lære? (Bør jeg vente til jeg har vært en stund i bedriften, eller bør jeg ikke si noe i det hele?)) Hvilke serfitiseringer er gode å starte på ? Håper noen kan hjelpe, enten svare på spørsmålene, eller komme med andre innspill... EDIT 29.07.09 klokken 11:27: Fikset skrivefeil.. EDIT 29.07.09 klokken 21:35: Endret emnetittel. Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Hvilke serfitiseringer bør jeg eventuellt begynne med? Lenke til kommentar
Marv Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 stjeler litt av tråden din her jeg.... er det evt. noe av sertifiseringene som kan tas som "kveldskurs"/på nett? hvor kan jeg evt. finne mer om dette? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 70-640, AD. Helt klart den mest interessante sertifiseringen. Alle MS-sertifiseringer kan tas som "privatist", altså at du forbereder deg på egen hånd og betaler rundt 1500 for eksamen. Det er det jeg forbereder meg på å gjøre nå faktisk, hvis bare posten kunne levert den jævla boka... Lenke til kommentar
Marv Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 hvor finner jeg slike sertifiseringer da? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 http://technet.microsoft.com/en-us/bb291022.aspx Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 70-640, AD. Helt klart den mest interessante sertifiseringen. Alle MS-sertifiseringer kan tas som "privatist", altså at du forbereder deg på egen hånd og betaler rundt 1500 for eksamen. Det er det jeg forbereder meg på å gjøre nå faktisk, hvis bare posten kunne levert den jævla boka... Koster det ikke mer enn 1500 ? Er denne eksamen på engelsk eller norsk ? Er bøkene engelske eller norske ? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Det er jo ikke værre en å spørre. Det er alltid positivt at du viser at du vil lengre. Men hvis du ikke har behov for det i jobben du gjør, vil du trolig få det dekka. Mulig du kan få dags perm o.l. for å lese osv.. Endret 31. juli 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg skal spør på mandag for da treffer jeg sjefen.. Men ingen som har svart på om eksamene er på norsk el engelsk. Og om bøkene er norske el engelske.. Lenke til kommentar
Tobias. Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg skal spør på mandag for da treffer jeg sjefen.. Men ingen som har svart på om eksamene er på norsk el engelsk. Og om bøkene er norske el engelske.. De fleste it relaterte bøker idag er engelske, så du må nok regne med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå