darksoul1900 Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 tenkte at jeg skulle sette denne radiatoren framme nede i bunnen.. men sliter litt med å få av den nederste hd skuff holdern.. hvordan fjerner man disse pop naglene, eller hva den en er? Forresten dette er et cheiftech maxi tower Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Slå med hammer eller slegge! Det gjorde jeg med akkurat samme kabinett... Ta ut selve hdd skuffen og smell til! Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 "]Slå med hammer eller slegge! Det gjorde jeg med akkurat samme kabinett... Ta ut selve hdd skuffen og smell til! Hørtes lite lurt ut. Sitter de godt er det stor risk for å bulke noe. Bruk heller bor og bor forsiktig av hodet til det snurrer sammen med borret. Bor diameter ca lik hodet på popnagel. Dette er standard metoden for å gjerne popnagel og fungere veldig greit og sikkert. Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg vet det høres brutalt ut, men det funket helt fint. Den sitter ikke så hardt heller... Ikke en bulk her i hvert fall Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Brukte bare en tang å vrenge den av jeg... ingen bulk da heller Lenke til kommentar
Bach Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hoggjern mellom pop'en og hammer'n så blir det bra. Kniv og hammer fungerer også. Lenke til kommentar
EC Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Bor vekk pop'ens hode. Enkelt og veldig greit - du risikerer ikke å slå kabbiset skjevt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå