Tmz Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Hvis du hele tiden havner i venne-sonen, så er det ikke fordi du ikke er et kjæreste-emne, eller at det er noe galt med deg som person. Det betyr bare at det er noe galt med metoden du bruker for å tilnærme deg jentene. Lykke til Som vel egentlig betyr at han ikke er noe kjæresteemne i deres øyne hvordan han egentlig er innvendig og potensialmessig er vel få andre enn mora hans som kan gjette seg til. Dra på fester osv og ha det gøy, prat med jenter uten å prøve på noe særlig mer. Er ikke alltid du trenger å gjøre noe som helst for å få jenta til å henge på deg som en klegg. Men i og med at andre snapper jenter rett forran tryne på deg osv er du tydeligvis ikke flink nok. Du sier du flørter, men hvordan respons får du på flørtingen da? Om det bare er sånn venneflørting er det ikke rart det skjer gang på gang liksom... Når du møter ei ny jente så må du kjøre på fra starten, også er det viktig at du eskalerer, se responsen du får på flørtingen, er den positiv så tar du steget videre. Såklart stikker jentene om du småflørter med dem og aldri tar steget videre.. Det å være en stalker kan fungere, men det er somregel jenter som ikke har hatt så mye kontakt med gutter tidligere. Endret 30. juli 2009 av Tmz Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 "jeg synes du er veldig hyggelig og koselig å prate med men jeg håper vi kan bare være venner" Now there's your problem! "koselig" og "hyggelig" er ikke noe turn-on for kvinnfolk. Du må prøve å få dama til å kjempe om din gunst i stedet for at du kjemper om hennes. For om hun kjemper for din gunst, glemmer hun helt å vurdere deg. Det er jo et kjent faktum at jentene blir bergtatt av selvopptatte drittsekker som ikke kunne brydd seg mindre. De kan ikke noe for det. De kan ikke bestemme hvem de blir tiltrukket til. Jeg sier ikke at du skal være en konebankende drittsekk, du må bare tvinne dem litt rundt lillefingeren din. Lenke til kommentar
Lysegul Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 "jeg synes du er veldig hyggelig og koselig å prate med men jeg håper vi kan bare være venner" Now there's your problem! "koselig" og "hyggelig" er ikke noe turn-on for kvinnfolk. Joda, det er det for voksne kvinner som ønsker noe mer enn et kjapt knull. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 "jeg synes du er veldig hyggelig og koselig å prate med men jeg håper vi kan bare være venner" Now there's your problem! "koselig" og "hyggelig" er ikke noe turn-on for kvinnfolk. Joda, det er det for voksne kvinner som ønsker noe mer enn et kjapt knull. Nå virker det jo ikke som det er målgruppen her. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Samme situasjon som deg. Så til jeg får en dama så får vel fyren i speilet være min Husk og vær snill, men woops, ikke la det dra for lenge. Da er du i det jeg kaller "Vennefellen". Da er de redde for at det går skeis OBS! Virker begge veier, du kan bli den som blir redd. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Iallfall, det som fungerer for meg er å være mer steinalder-ish. Etter at jeg ble mer klåfingra, slemmere med andre folk, generelt gir mer faen og gjør som jeg vil så har damene kommet etter. Og. Husk fysisk kontakt, kan ikke overvurderes! Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 ok så det som fungrer er å være en kar som ikke bry seg en dirt om andre og tenke bare " ja ja shit happends " .. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 ok så det som fungrer er å være en kar som ikke bry seg en dirt om andre og tenke bare " ja ja shit happends " .. jupp ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå