kattefot Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Hei Jeg har akkurat startet med kreatin i pulver. det innebærer 5glass med blandinger dagen de første 5 dagene... Å blande med vann smaker helt jævlig. Du skal visst IKKE for ALL del blande det med sitrus hva væske kan du egentlig blande kreatin med uten å ødelegge noe? noen erfarne folk med svar? takk på forhånd Endret 29. juli 2009 av kattefot Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Bland med hva du vil, det er surere i magen der det skal enn det er i appelsinjuicen uansett. Bare ikke bland det i sitrusjuice og la det stå i timesvis, men drikk det med en gang. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Rører det ut i et halvt glass vann, hiver nedpå og skyller ned med et nytt glass vann. Ser ikke poenget med å drikke det sakte eller smake på det. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Kreatin smaker jo ingenting Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 bruker appelsinjuice, funker fint det, litt ekstra karbo ^^, Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Nå aner ikke jeg, men funker melk kanskje? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Nå aner ikke jeg, men funker melk kanskje? flere som blander det med melk, som jeg vet! Lenke til kommentar
Knife Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Kreatin binder da vann til musklene, så etter min menig er det trygeste å blande det med vann. Hvem vil da ha appelsinjus i musklene? (spøk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå