Øyjor'n Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Var innom photoanswers i dag, og så en måte å jukse frem HDR-effekt. Da jeg er fargeblind, var dette litt vanskelig, men det stopte meg ikke...(uheldigvis?) Jeg lurer bare på hva dere synes om bildet. Ikke tenk på skarpheten. Nikkor 18-55mm er en flause for Nikkor sier jeg bare. Øyjor'n EDIT: Ser at JPEG-versjonen ble helt elendig i forhold til psd versjonen, men la gå. Det forholdsvis mye mer kontraster og farger i bildet.(Prøv å se det for deg...^^) Endret 28. juli 2009 av Oyjorn Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Er det en smule rødskjær over det hele, eller er det bare skjermen min? Jeg synes nesten det ser ut som du har lagt et svakt layer med rødt over hele bildet, men kan være skyene og refleksjonen i vannet som lurer øynene mine. Ellers et pent landskap som få denne asfaltungen til å få lyst på en fjelltur Lenke til kommentar
Sunsqueaker Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hmm, er et klart rødstikk her ja. Men det burde kunne fikses relativt lett. Fikk vel ikke den typiske "HDR"-følelsen, men det er ikke nødvendigvis negativt Personlig syns jeg også kanskje det er litt mye himmel. Lenke til kommentar
myrk Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Synes varden forsvinner litt, kansje d hadde blitt bedre viss du hadde vert nærmere bakken og fått varden mer markert mot himmelen eller vannet der. Ellers så er det som nevnt over litt rød stikk i det. Kansje du skulle prøvd d i svarthvitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå