Gå til innhold

Bortkommene sjeler, hva tror du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åssen var det igjen da? Bløtt, hardt, søtt, salt, varmt, kaldt, sort eller var det hvitt? Det er snart femti år siden jeg ble levert til mine foreldre med storken og jeg husker ikke lenger hvordan dette var, men kan jo gjøre med noen tanker såklart.... Jeg eksisterte ikke enda. Det er den tilstanden jeg tror jeg "var" i før jeg ble født. Det samme tror jeg skjer når jeg dør. Da slutter bevisstheten å fungere og den organiske kroppen dør mens kroppens bestanddeler brytes ned og går tilbake tilbake til jorden.... En fin naturlig forklaring på dette og bruker man Occam's razor så er den forklaringen den beste, fordi den er enklest. Det enkle er oftest det som stemmer.

Og hvis en tenker slik på det så er det store muligheter for at det vannet du i dag drikker har blitt tisset ut av en dinosaur en eller annen gang....Når vi nevner kretsløp mener jeg :)

Endret av RWS
Lenke til kommentar
Noen som har lest dette om 24 gram?

Det sies at når en person dør så bare sec senere så mister person 24 gram.

Det vart dokumenter på et sykehus på en avdeling der pasientene hadde veldig liten tid igjen, pasientene lå i en seng som virket som en vekt.

Når en person dør så er det jo naturligt at blæren tømmer seg og visse andre ting, men de hadde monter noe i sengen som samlet opp alt så alt skulle bli riktig. jeg har ingen link til dere om denne dokumentaren 24 gram. men tror du finner den om du goggler den.

Kult! :ph34r:

Bør sjekkes ut!

Ikke bry deg. Det er ikke noe i det.

Lenke til kommentar

I realiteten så er det vell ingen som kan bevise hva som hender etter du dør.

Eneste som er sikkert er at det for du vite... :p

Nei men seriøst, Mennesker flest i dag trur ikke på noe som ikke kan fremmleges bevis for.

Og siden det ikke ligger bevis ute for så vitt jeg veit hverken i mot eller for hva som hender etter døden, så har jeg ett open sinn for døden.

Blir det bare svart så slutter jeg bare og existere...

Endret av cLoNsouL
Lenke til kommentar
Nei men seriøst, Mennesker flest i dag trur ikke på noe som ikke kan fremmleges bevis for.

Skulle ønske det var sant, men det er jo ikke slik.

Religion er nå en ting, men det fins jo til og med folk som tror på at jorden er flat! Slå den.

Lenke til kommentar
I realiteten så er det vell ingen som kan bevise hva som hender etter du dør.

Eneste som er sikkert er at det for du vite... :p

Om man tenker som meg, at døden er siste holdeplass, stemmer ikke dette. Du vil ikke ha en bevissthet, og kan dermed heller ikke engang erkjenne at du død. Så jeg vil si det ikke nødvendigvis stemmer. Hører den påstanden blir slengt rundt så ofte, men det er ikke nødvendigvis sant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...