Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Var og prøvekjørte den i dag. Synes den ikke var veldig ille med tanke på komfort, men kunne vel alltids vært bedre. Det viktigste for meg er egentlig at bilen er driftssikker og ikke veldig dyr i drift, to kriterier jeg tror Lanceren oppfyller. I tillegg hadde denne en grei motor, veldig fint interiør til å være en 10 år gammel bil, den var godt utstyrt til å være Lancer, og så hadde den en god servicehistorikk og forholdsvis lav km-stand. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Så lenge du steller pent med den, vil bilen mer eller mindre gå så lenge du gidder. Jeg må ærlig innrømme at min i stor grad ble mishandlet. Mye hard kjøring, og lite stell utenom jevnlig vask. Men den overlevde fortsatt fra 110 000 til 280 000 km i mitt eie. Og er i bruk den dag i dag. Så du kan nok regne med et relativt problemfritt bilhold. Motoren blir ganske frisk, når man tar den lave vekten i betraktning. Med last blir det selvsagt noe annet, men hvor ofte kjører man egentlig med full bil? Forbruket lå såvidt jeg kan huske på mellom 0,6 og 0,7 med flatt jern på landevei. Og rundt en liter på mila med bykjøring. Jeg hadde imidlertid ikke aircondition på min, så mulig det blir marginalt høyere for din del. Endret 22. august 2009 av Magnum p.i. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Stasjonsvogn til 50000 kr? Ville vurdert en Mercedes E-klasse (124-modell) fra 90-tallet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Tror nok jeg foretrekker å holde meg i japan. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 har du vurdert bmw stasjonsvogn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Nei, egentlig ikke. Har ikke helt sansen for BMW. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 http://www.finn.no/finn/car/used/result?so...;PRICE_TO=50000 Jeg ville sett litt på disse. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 http://www.finn.no/finn/car/used/result?so...;PRICE_TO=50000 Jeg ville sett litt på disse. var da ganske høy kilometerstand på de fleste der da Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...ll&tot=null Denne har da egentlig ikke gått så langt, mtp. at det er en 95-mod. Og det er fremdeles maaasse bil igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Spørsmålet da er vel om det er mer bil igjen enn den Lanceren jeg kikket på. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Var og prøvekjørte den i dag. Synes den ikke var veldig ille med tanke på komfort, men kunne vel alltids vært bedre. Det viktigste for meg er egentlig at bilen er driftssikker og ikke veldig dyr i drift, to kriterier jeg tror Lanceren oppfyller. I tillegg hadde denne en grei motor, veldig fint interiør til å være en 10 år gammel bil, den var godt utstyrt til å være Lancer, og så hadde den en god servicehistorikk og forholdsvis lav km-stand. Du får nok mye bil for pengene. Så lenge du sørger for at det er olje på bilen så går den nok lenge lenge. Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Nei, egentlig ikke. Har ikke helt sansen for BMW. Du har sansen for Mitsubishi, men ikke BMW?... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Er det noe galt med det? Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Ja, det er noe veldig galt med det. Mitsubishi er en lavkost bil, mens BMW er en høykostbil. Nye bmw'er er nydelige å se på, samt og kjøre. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Ja, det er noe veldig galt med det. Mitsubishi er en lavkost bil, mens BMW er en høykostbil. Nye bmw'er er nydelige å se på, samt og kjøre. Smaken er som baken; alle har en F.eks en Audi.. den ser ut som såpestykke og jeg kjører ikke rundt i et såpestykke Lenke til kommentar
1915 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Ja, det er noe veldig galt med det. Mitsubishi er en lavkost bil, mens BMW er en høykostbil. Nye bmw'er er nydelige å se på, samt og kjøre. Smaken er som baken; alle har en F.eks en Audi.. den ser ut som såpestykke og jeg kjører ikke rundt i et såpestykke Hva kjører du rundt i da? container med hjul? (chevrolet) Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) søstra mi har en galant 96 mod 2.0l glsi.komforten er helt grei ,arti å kjøre ,og her sier de at galant er en av de sikreste bilene galant Endret 22. august 2009 av plaskedamm Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Ja, det er noe veldig galt med det. Mitsubishi er en lavkost bil, mens BMW er en høykostbil. Og han ville jo ha nettopp en rimelig bil. Jeg har sansen for Maserati, men det betyr ikke at jeg kjøper en. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Ja, det er noe veldig galt med det. Mitsubishi er en lavkost bil, mens BMW er en høykostbil. Nye bmw'er er nydelige å se på, samt og kjøre. Får du en nyere BMW til 50000? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå