G_unit Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hei Skal kjøpe meg en synthsizer og vet ikke helt hva jeg skal ha. Men økonomien ganske på bunn.. Trenger noe billige,bra og enkelt! Prisklassen må mellom 1500kr til 1900kr. Må kunne kobles til pc/mac. Er ganske uviten om akkurat synther og slikt enda. Så jeg håper på noen gode svar! = ) Lenke til kommentar
fgr Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 kjøp et midikeyboard (eller liten synth med midiutganger, du får nok ikke noen ny til den prisen så gå på musikkweb bruktmarkedet) og koble det til pcen så kan du bruke softsynths (ala native instruments osv). de lager bedre lyd enn omtrent alt du kan få tak i av vanlige synther/keyboards. Lenke til kommentar
G_unit Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg har jo en Key Rig 49. Men hvordan kan jeg få tak i dette native instruments greiene du snakka om? Er det en plugin av noe slag en kan koble til Cubas, ProTools, FL Studio.... ? Lenke til kommentar
fgr Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 det er en serie av plugins ja, vst instrumenter. se etter native instruments komplete 5 Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Passer du på bruktmarkedene på QXL og Finn, kan du slumpe over røverkjøp. Jeg har for eksempel en stuebrukt Ensoniq VFX jeg kjøpte for 800 kroner. Det var med stativ, en hel stabel cartridges, to fotkontrollere, manual, Roland lydkort og all kabling. Har du et program som kjører VST, finnes det masse gratis VST-er å laste ned. Kontroller har du jo, så da koster det plutselig ingening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå