fredrick4 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hei! skal kjøp meg Kreatin, tror nok det blir Monohydrat fordi jeg har hørt at det er best:P så lure jeg på hvilket merke jeg skal kjøp, noen tips? har vurdert denne link er den bra eller er det noen som jeg får mer ytelse av? Takker for svar:) Lenke til kommentar
DMN Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 er ikke noe forskjell på kvaliteten under merker, bare hold deg til monohydrat så kan du kjøpe hva du vil Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Den du har linket til er bra. Fin pris. Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 ok, takk for svar:) men er det greit at jeg starter nå, jeg er 17 år blir 18 i mars og har trent styrke litt over 1 år, og jeg veit litt over 70kg Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 sjer at de forskjelige produsentenes opplysninger om dagli inntakk variere, er det fordi at noen pulver er sterkere enn andre? Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Nei 100% kreatin monohydrat inneholder kun 100% kreatin monohydrat. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 sjer at de forskjelige produsentenes opplysninger om dagli inntakk variere, er det fordi at noen pulver er sterkere enn andre? Er vel mer fordi noen produsenter ønsker å selge mer enn andre. Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) da skal jeg bestill imorgen:) lure på 1 ting, jeg har lest at jeg kan bland kreatine med sukker eller et slankeprodukt som jeg ikke husker ka det het. hva kan jeg bland kreatin med for å få bedre effekt? Endret 31. juli 2009 av fredrick4 Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 sånn da har jeg bestilt kreatin:) link så får jeg håp at det funker:) Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Det er creapure kvalitet, så det er ordentlig kreatin du har kjøpt Endret 5. desember 2009 av Freddy K Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Det er creapure kvalitet, så det er ordentlig kreatin du har kjøpt ok bra:) Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 da har jeg vært å henta pakken min med kreatin i:) så lure jeg på hvor mye jeg skal ta. har hørt at første 5-7 dagene ska jeg ta 5g*4 og etter det 5g*2 kan det stem? og hvor my er 5g er det en toppet teskje? Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 5 gram er en toppet teskje ja. Loadingfasen din er riktig. Etter loadingfasen din trenger du ikke mer enn to strøkne te-skjeer daglig. Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 5 gram er en toppet teskje ja. Loadingfasen din er riktig. Etter loadingfasen din trenger du ikke mer enn to strøkne te-skjeer daglig. ok:) Lenke til kommentar
Knife Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Du kan sjekke ut dette: http://www.myoshop.no/shop/shop_vis.asp?id...id=14&kid=3 Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 etter en 60 dager vedlikeholds periode har jeg tenkt å ta 14 dager opphold, er det rett? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Unnskyld om jeg kaprer tråden litt, men har noen spørsmål angående kreatin jeg tenker passer her. Hvilken effekt gir kreatin? I følge linken over står dette: Utallige studier har vist hvordan man ved å supplementere kosten med kreatin, kan oppnå økt generell styrke, økt eksplosiv styrke, raskere muskelrestitusjon og gjennom dette, økt muskelvekst. Hva vil det si i praksis? Og blir man "feit" av å bruke kreatin? Jeg ønsker samtidig med større overkropp, markerte magemuskler, vil kreatin hjelpe her, eller vil det være en hindring? Er det heller anbefalt å starte med proteinpulver? Trener 3-6 dager i uken, men er generelt lite bevist på kosthold. Håper på svar. Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 etter en 60 dager vedlikeholds periode har jeg tenkt å ta 14 dager opphold, er det rett? Det er ikke nødvendig, men gjør det om du rett og slett føler for det Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Unnskyld om jeg kaprer tråden litt, men har noen spørsmål angående kreatin jeg tenker passer her. Hvilken effekt gir kreatin? I følge linken over står dette: Utallige studier har vist hvordan man ved å supplementere kosten med kreatin, kan oppnå økt generell styrke, økt eksplosiv styrke, raskere muskelrestitusjon og gjennom dette, økt muskelvekst. Hva vil det si i praksis? Og blir man "feit" av å bruke kreatin? Jeg ønsker samtidig med større overkropp, markerte magemuskler, vil kreatin hjelpe her, eller vil det være en hindring? Er det heller anbefalt å starte med proteinpulver? Trener 3-6 dager i uken, men er generelt lite bevist på kosthold. Håper på svar. Kreatin gir bare det lille ekstra, og er noe du tilfører til noe som allerede fungerer. Man legger ikke på seg fett av kreatin nei. Større overkropp og samtidig markerte muskler, betyr at du må få fikset kostholdet ditt først og fremst - det er egentlig mer viktig enn selve treningen din med den målsetningen. 1. Spis ordentlig 2. Løft tunge vekter 3. Bruk proteinpulver og sunne fettsyrer der du mangler det i kostholdet ditt. 4. Kreatin Og gjør de fire punktene samtidig Endret 5. desember 2009 av Freddy K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå