Gjest gutt_17 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Det har seg sånn her at når meg og dama begynner å kose litt står den fint som bare det, men med en gang jeg begynner å tenke på å holde den oppe blir den slapp nesten med en gang :/ Har hatt sex før men en dag sa det liksom bare stopp Tror ikke akuratt att det er noe fysisk pga. alderen (17 år), men hvist det er noen som har noen tips hadde det vært fint Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Du har egenlig svaret der selv. med en gang jeg begynner å tenke på å holde den oppe blir den slapp nesten med en gang :/ Når du fokuserer på å holde den oppe, så skjer det motsatte. Prøv å fokuser mindre på dette, selv om det kanskje er vanskelig. Problematiserer du dette, og tenker mer, så vil det virke mot sin hennsikt. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Bruk tid, detter den ned så er det bare å fortsette kosen. Ingen klarer å holde den oppe 1 time allikevel, junior må ha litt pause den og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg