Hooper1004 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 hei, er det noen som kan lage et skin som får Niko til å se ut som en N.O.O.S.E/S.W.A.T agent? jeg har lenget tetet men finner ingen ting... PLZ hjelp meg med å lage dette skinet MVH Hooper Lenke til kommentar
Villa_Sempre Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) For det første må du rette på skrivefeilene dine så folk skjønner hva du snakker om. For det andre kan du sjekke daglig på www.modmygta.com De oppdaterer ofte med nye ting som andre brukere lager (så det er ikke hver dag det kommer nye biler osv.) For det tredje fins det en mod på denne siden hvor du kan velge mellom alle personene på spillet (inkludert SWAT folkene som kommer etter deg når du har 4 stjerner). Men jeg har aldri lastet den ned. For det fjerde så tror jeg ikke det finnes så mange skinnere i norge... Det hadde vært lurere og poste dette på et engelsk forum. Endret 29. juli 2009 av Villa_Sempre Lenke til kommentar
Hooper1004 Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 For det første må du rette på skrivefeilene dine så folk skjønner hva du snakker om. For det andre kan du sjekke daglig på www.modmygta.com De oppdaterer ofte med nye ting som andre brukere lager (så det er ikke hver dag det kommer nye biler osv.) For det tredje fins det en mod på denne siden hvor du kan velge mellom alle personene på spillet (inkludert SWAT folkene som kommer etter deg når du har 4 stjerner). Men jeg har aldri lastet den ned. For det fjerde så tror jeg ikke det finnes så mange skinnere i norge... Det hadde vært lurere og poste dette på et engelsk forum. ok, men ingen grund til å bli spydig! Lenke til kommentar
Villa_Sempre Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Sorry... Var ikke meningen og virke spydig, skulle nok brukt noen smileys Desutten så kommer jeg ikke inn på modmygta Siden er sikkert nede, forhåpentligvis bare midlertidig... Har vært på mange gta iv mod sider, men den var best syns jeg ^^ Lenke til kommentar
melvh Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Synes ikke Villa_Sempre var så spydig jeg. Mer konsekvent på det han skrev. Men uansett, tror ikke det er laget noe skins enda, kanskje det kommer i nær fremtid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå