Buggene Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hei, får snart eg VW Golf MK1 GTI, 83 modell. Altså ikke store bilen. Får med 6*9 av typen JBL decade t595. Det jeg trenger å vite da er, hvilken sub, forsterker, spiller, osv jeg trenger For å gjøre dette lettere for dere hører jeg på Trance/House, generelt sett, elektronisk musikk. Derfor vil jeg ha noe med litt trøkk i, men ikke så mye at folk tror de er kebabtralla som kommer. i henhold til pris, må de ikke være for dyre, men heller ikke billig drit. Dyrt er alt over 10 000, men vil helst bruke minst mulig penger på det, men som sagt, det må være skikkelig lyd i de. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Hvis du har 6x9 baki, så blir det ikke bra med sub sammen med de. Men hvis du lager en kasse på 2x55liter med med refleksrør på 10 x 22cm, så spiller de jbl høyttalerene skikkelig bra Og en skikkelig forsterker selvfølgelig. Feks en dynabel BF1502 Glory glory Endret 29. juli 2009 av cossiemk1 Lenke til kommentar
Buggene Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Takker for svar. Har hørt det der fra andre hold, men også det motsatte. at det blir for lite trøkk og for mye diskant.. Som sagt så vil jeg ha en god dell bass, men alikevel en god del diskant. Noen som har andre meninger for dette? Endret 30. juli 2009 av holyole Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Diskanten blir den samme som uten kasse, men bassen blir mye bedre Lenke til kommentar
Buggene Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Ok. Får prøve med dette i starten, og heller se det ann senere. Endret 31. juli 2009 av holyole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå