Gå til innhold

Hvilket iPhone abonnement passer meg?

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Har nå sittet å ventet på iPhone 3GS 32GB siden min gamle mobil mistet lyden i februar (høytalerne var døde med unntak ved samtaler).

Så jeg satte meg ned og satte opp prisene til Telenor og Netcom mot hverander:

iPhone3GS_priser.png

Jeg trenger ikke mer enn 200 SMS˙er, men jeg snakker som regel minst 5-10 timer i måneden og derfor funker ikke iTalk Medium siden halvparten av tiden går til Ventelo abbonomenter og 1,34 pr. min. er utelukket. Samtidlig aner jeg ikke hvor mange MB jeg trenger pr. måned...

Har også hørt at folk skifter over til Chess/Talkmore/OneCall etter å ha brutt abbonomentet som følger med. Har noen av dem et abbonoment som passer meg bedre?

På forhånd takk for all hjelp, og beklager om dette ble rotete...

Endret av ompopo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg trenger ikke mer enn 200 SMS˙er, men jeg snakker som regel minst 5-10 timer i måneden og derfor funker ikke iTalk Medium siden halvparten av tiden går til Ventelo abbonomenter og 1,34 pr. min. er utelukket. Samtidlig aner jeg ikke hvor mange MB jeg trenger pr. måned...

Da må vel surfprat L være det beste alternativet, da det så å si er akkurat det samme som iTalk M, bare med 3000min istedet for 250 ? ;)

Lenke til kommentar
bør vel sjekke hvilken som gir lavest tlfpris + brudd, og det er vel telenor med superpluss? og sjekk eventuelt telepriser for forbruket ditt

SuperPlus og Djuice Complete koster det samme om man bare skal ha selve iPhonen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...