mortenandre Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Heisann, jeg har et merkelig problem med pc-skjermen min. Når jeg skrur på pc-en er det bildet på skjermen, men rett før Windows er oppe og går, blir den svart. Alt funker utenom. Hvis jeg starter i sikkerhetsmodus funker alt som det skal. Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Mulig du har satt opp Windows til å benytte en oppløsning/frekvens som ikke er støttet av skjermen. Lenke til kommentar
-LarsLR Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Heisann, jeg har et merkelig problem med pc-skjermen min. Når jeg skrur på pc-en er det bildet på skjermen, men rett før Windows er oppe og går, blir den svart. Alt funker utenom. Hvis jeg starter i sikkerhetsmodus funker alt som det skal. Noen som vet hva som kan være galt? prøv og endre skjerm oppløsninga i sikkerhetsmodus til det minste som mulig og start PC vanlig igjen. Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Har fått det til, jeg måtte ta systemgjenoppretting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå