Gå til innhold

Hjelp ! Min Ericsson t39m sliter..

Anbefalte innlegg

Heisann

Har ett problem med mobiltelefonen min, det er en Ericsson t39m.

Problemet kommer i første rekke når folk ringer. Da skrur like godt telefonen seg av og jeg må skru på på nytt og taste pin kode osv. Det skjer ikke alle gangene - rundt 50% av gangene jeg får innkommende kanskje.

Det samme skjer av og til når jeg skal sende en SMS, akkurat det samme - telefonen skrur seg av.

Hadde garantien fortsatt vært der hadde jeg bare sendt den inn men det er ikke så enkelt når jeg har hatt telefonen i 14 måneder nå og garantien bare varer i 12 :(

Var innom i en telebutikk, fyren sa det kosta fra 400 til 2000 å få ordna. SÅ å sende den inn er uaktuellt.

Betalte 3000 for denne telefonen en gang i tiden så setter pris på om noen kan hjelpe meg med ett hint om hva som kan være galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt samme problem med noen Siemenstelefoner, men ikke med T39. Den gjør andre rare ting av og til dog. Leste et sted at dette er typiske skader relatert til støt. Er visst en spenningsregulator eller noe som ikke liker harde slag. Dette fører til at mobilen blir ødelagt og ustabil over tid. Stemmer bra med mine praktiske erfaringer i hvertfall. Men jeg skal ikke påberope meg noen ekspertise på området.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...