Stigma Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hey, Jeg lurer på om noen vet om det er mulig å få lagt på subtitles når man bruker coreavc som decoder for h.264 . CoreAVC er mye raskere enn standard decoderen i FFDshow og lar meg kunne se 1080P for eksempel på min nåværende CPU, men jeg har ikke fått til å få subtitles til å fungere sammen med det, anntakeligvis pga. når det dekodes via CoreAVC så går ikke gjennom FFDshows andre systemer heller, hvor jeg vanligvis legger inn subtitlene. Kjenner noen til en løsning for dette? -Stigma Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Såvidt meg vet brukes ikke CoreAVC til subtitle-rendring, da trenger du et annet filter som gjør jobben. Selv bruker jeg DirectVobSub, som gjør jobben fint. Hvis du bruker Media Player Classic Home Cinema, har den også muligheten til å gjøre dette, er ikke helt sikker på hvordan da. Lenke til kommentar
andybb Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Installer Media Player Classic Home Cinema og Haali Media Splitter. Sørg for at CoreAVC tar seg av av dekodingen av h264 i MPCHC. Gå til Options, finn Output og velg Haali Renderer. Nå burde du forhåpentligvis få subtitles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå