GrevenLight Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Poster her siden jeg ikke vet om noe annet sted den skal Hei, hvor mye koster en Melkejokker og hvor får jeg kjøpt det i Oslo? Alltid kalt det for Melkejokker, heter vel egentlig Melke steamer, eller no i den duren Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Regner med at du tenker på noe som dette? Du finner dem på Traktøren i Bogstadveien, Rafens, Jernia men billigst er det nok på Culina i Torggata. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Skal se i de butikkene i dag Takk Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hvis du har tenkt deg til Culina, så vær klar over at de stenger tidlig, jeg tror det er fire på hverdager. Men de er best på alt av kjøkkenting. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Hva er egentlig prisen på en melkejokker? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 På GlasMagasinet er det nå halv pris på alt, og de selger en fra Bialetti til 125. Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hvis det er en sånn batteridrevet minivisp det er snakk om så har de sånne til 12,-(!) på IKEA. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Skulle være gave til Mamma, men kjøpte heller en bok til 4 ganger dyrere enn melkejokkern på glassmagasinet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå