Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Det funker ikke. Den vil ikke godta et eneste et av de 20 brukernavnene jeg har prøvd. I tillegg begynner jeg å gå tom for epostadresser. Selv om registreringen ikke fungerer, blir adressen satt som brukt. Strålende programmering. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Bare jeg som opplever at ting går veeeeeldig langsomt på siden? Mulig det er jobbpc'n jeg sitter på som gjør det, men. Tenkte jeg kunne ha noe å gjøre på jobb ^^ Går innimellom ganske treigt hos meg og. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Det funker ikke. Den vil ikke godta et eneste et av de 20 brukernavnene jeg har prøvd. I tillegg begynner jeg å gå tom for epostadresser. Selv om registreringen ikke fungerer, blir adressen satt som brukt. Strålende programmering. Akkurat det samme som skjer her. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Bare jeg som opplever at ting går veeeeeldig langsomt på siden? Mulig det er jobbpc'n jeg sitter på som gjør det, men. Tenkte jeg kunne ha noe å gjøre på jobb ^^ Går innimellom ganske treigt hos meg og. Er litt opp og ned, hvis den henger seg så trykker jeg bare på Rank Movies linken også er man i gang igjen. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Det funker ikke. Den vil ikke godta et eneste et av de 20 brukernavnene jeg har prøvd. I tillegg begynner jeg å gå tom for epostadresser. Selv om registreringen ikke fungerer, blir adressen satt som brukt. Strålende programmering. Prøv å hente nytt passord gjennom 'mistet passord'-funksjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Du er genial. Endte opp med sånn 300 brukere, men det får bare være. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Funket hos meg også nå gitt, takk skal du ha Nissefar. Men selvfølgelig fikk jeg en vanskelig en nesten med en gang.. 2001 vs A Clockwork Orange. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Litt få filmer der ennå. Mangler blant annet Dead Man, To Kill a Mockingbird, Tokyo Story og La Haine. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Synes faktisk det er rarere at de mangler filmer som Frost/Nixon og The Curious Case of Benjamin Button, men det kommer nok. Har tatt et valg 1300 ganger snart, det kom en film til slutt også som gjorde at jeg måtte stemme i mot Raiders of the Lost Ark, så da datt den ned i fra 1. plassen min Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg hadde Boogie Nights på første temmelig lenge, men jeg har faktisk fått anledning til å stemme inn rundt fem topp 10-filmer på listen min. Nå leder Dark City med Taxi Driver like i ræv. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 1.A Clockwork Orange 2.Reservoir Dogs 3.Gladiator 4.2001: A Space Odyssey 5.Spirited Away A Clockwork Orange har faktisk vært på første hele veien, Reservoir Dogs blir kun satt mot dårlige filmer, og Gladiator har jeg kun fått en gang Hrmph! Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 1.A Clockwork Orange2.Reservoir Dogs 3.Gladiator 4.2001: A Space Odyssey 5.Spirited Away A Clockwork Orange har faktisk vært på første hele veien, Reservoir Dogs blir kun satt mot dårlige filmer, og Gladiator har jeg kun fått en gang Hrmph! Går greit å bruke filter-funksjonen hvis du skal rette på topp20 listen din. Er på 642 filmer, men begynner å få skremmende mange "Haven't seen either" nå. Begynner å gå tom for filmer jeg har sett. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Here you go: http://www.flickchart.com/Splash.aspx?i=9C...EC-5B1D140A9D29 Mye rart på den siten. filmer jeg ikke har sett, kommer opp igjen. Filmer jeg har sett og har ranket, kan man klikke "Haven't seen it" på. Veldig lett for en ræva film å komme øverst.... Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Joda, men når du har drevet ei stund forsvinner de dårlige etterhvert. Ranka 220 filmer nå, og eneste som er på bærtur på top 20 er Borat... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Bugs er det ingen mangel på, blant annet ratet jeg The Fountain vs 2001 fem-seks ganger på rad inne på "re-rank" av The Fountain. Propagandavirksomhet. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Sikker på at du ikke har trykka på noe under "Filter Your Rankings"? Da kan man ende opp med å ranke det man har ranket før. Endret 28. juli 2009 av :--}D Lenke til kommentar
Everyone Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Dette er verre enn plast eller papirpose. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg ville nok faktisk ha valgt Memento der.. Når det gjelder Scarface går den første scenen hvor han sitter i passkontrollen(?) inn som en av de beste skuespillerprestasjonene jeg har sett.. er ett eller annet med den scenen der jeg bare elsker.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Fikk faktisk nøyaktig samme selv. Svarte så klart Memento. Scarface er litt som The Usual Suspects; god, men ikke bedre enn at den gjerne kalles oppskrytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå