Dorian Gray Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Donate penger, folkens - det går tregt! Endret 27. juli 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Pocketism Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg har aldri likt Raiders of the Lost Ark. The Last Crusade derimot Jeg må si at jeg er en stor fan av både Raiders of Last Crusade. Den Indy filmen jeg ikke liker er Temple of Doom. Ps: 1: Raging Bull 2: Toy Story 2 3: Dead Poets Society 157 filmer. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Donate penger, folkens - det går tregt! Det er du som har jobb. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Må si det er overraskene lite av filmene jeg må bytte ut med en ny en, tror det har skjedd 2 ganger så langt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Donate penger, folkens - det går tregt! Det er du som har jobb. $20 overført. Your move, diskusjon.no. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 217 filmer nå, og jeg klarer ikke å få Van Helsing, Spider-Man, The Italian Job og Indiana Jones and The Temple of Doom ut av min topp 20^^ Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Må si det er overraskene lite av filmene jeg må bytte ut med en ny en, tror det har skjedd 2 ganger så langt. Det er nettopp det motsatte som gjør at det hele gjør meg så lei meg. Jeg må bytte ut i 80 % av tilfellene. En stadig påminnelse på at det er så mange filmer jeg må se. Topp 5. # Fight Club # Forrest Gump # Spider-Man # 300 # The Departed # Lost in Transl... Hva Spider-Man gjør der forstår jeg ikke på noen som helst måte. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Må si det er overraskene lite av filmene jeg må bytte ut med en ny en, tror det har skjedd 2 ganger så langt. Det er nettopp det motsatte som gjør at det hele gjør meg så lei meg. Jeg må bytte ut i 80 % av tilfellene. En stadig påminnelse på at det er så mange filmer jeg må se. I følge profilen din så har jeg 15 år mer på baken enn deg, det vil si 15 år med MYE film Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Road to Perdition vs Dumb and Dumber Road to Perdition vs Alien Resurrection Road to Perdition vs The Village Road to Perdition vs Superman Returns Jeg tror den siden vil at jeg skal ha Road to Perdition som favorittfilm. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Har også hatt en del av de der, bare med Raiders of the Lost Ark, så det er en grunn for at den ligger på toppen Edit: Hvis du trykker på en av filmene på Topp 20 lista så vil du få opp hvor mange ganger du har stemt på filmen og hvor stor vinn prosent den har. Raiders har oss meg dukket opp 9 ganger og 100% Endret 27. juli 2009 av Manx Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hvordan er det med filmer du velger at du ikke har sett. Dukker de opp igjen senere en gang? Jeg regner med at jeg kommer til å se mange av de ved en senere anledning. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 My Profile -> Movies I Haven't Seen -> I've seen it! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 På tide å lage en samletråd om dette fenomenet. Jeg nominerer BadSmile. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Er det kun Hollywoodblockbustere på denne tjenesten ser jeg ikke helt det store poenget. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Den er fortsatt i beta. Tipper databasen blir oppgradert med tida. $20 overført. Your move, diskusjon.no. $10 overført. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Den begynner de mest sette filmene, så du vil nok måtte holde på en stund før favorittene dine dukker opp. Det tok 200 filmer før 2001 dukket opp her, og jeg regner ikke akkurat med at Koyaanisqatsi dukker opp i løpet av timen. Det hadde dog vært interessant å se deg rangere Hollywood-filmer, jeg vil se deg svette i det du må velge mellom Bad Boys 2 og Armageddon. Det du derimot kan gjøre er å søke deg frem til en film og deretter ranke den derifra. Endret 27. juli 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Fikk vel 2001 som første film. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 jeg vil se deg svette i det du må velge mellom Bad Boys 2 og Armageddon. The horror! The horror! Nei, denne "tjenesten" skal jeg holde meg langt unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå