Manx Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Manx har kanskje noen invites igjen. Jeg har igjen et par stykker, men de har jeg tenkt å sitte på en liten stund, jeg har kanskje noen andre som har lyst på Men det er noe alle har, bare å gå inn på My Profile oppe til høyre så står det My Friends i den boksen så ligger det en link som heter invite friends To Flickchart > der har alle 5 invites som de kan gi bort. Så jeg regner med at det er flere som kan være hyggelige og gi bort en hvis de føler for det Endret 3. august 2009 av Manx Lenke til kommentar
DeanAshton Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Topp 20 etter 4426 dueller: 1. Blade Runner 2. Memento 3. The Usual Suspects 4. Fargo 5. One Flew Over the Cuckoo's Nest 6. Donnie Darko 7. Mulholland Dr. 8. The Shawshank Redemption 9. 12 Monkeys 10. The Silence of the Lambs 11. The Prestige 12. Pan's Labyrinth 13. Apocalypse Now 14. The Fugitive 15. The Good, the Bad and the Ugly 16. The Man Who Wasn't There 17. The Thin Red Line 18. Stardust 19. Full Metal Jacket 20. Lost Highway Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Heh, fikk plutselig opp en film jeg ikke hadde forventet... og så søkte jeg og fant enda en! Disse filmene... edit; jeg har 2 invites jeg kan gi bort - førstemann til mølla på pm Endret 3. august 2009 av mjau Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hvis det tilfeldigvis er noen som har en invite så send gjerne til meg. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Hvis det tilfeldigvis er noen som har en invite så send gjerne til meg. Eg har ikkje fleire Flickchart-invitasjonar. Ikkje send meg PM med epostadresse. Endret 3. august 2009 av magnusbe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hvis det tilfeldigvis er noen som har en invite så send gjerne til meg. +1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Trenger ikke invitasjon nå. Var to stykekr som var snille og sende meg PM. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Jeg har invites om det er noen som trenger. Send meg mailen deres på PM. Endret 3. august 2009 av Olum Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Men det er noe alle har, bare å gå inn på My Profile oppe til høyre så står det My Friends i den boksen så ligger det en link som heter invite friends To Flickchart > der har alle 5 invites som de kan gi bort. Takk, det visste jeg ikke Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hvis det tilfeldigvis er noen som har en invite så send gjerne til meg. Jeg hadde også vært takknemlig for en invitasjon til Flickchart. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Trenger man invite nå? Jeg har noen hvis noen trenger. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Forløpig topp 20. Pen liste må jeg si. Miller's Cross... Full Metal Jac... Into the Wild Donnie Darko No Country for... Mulholland Dr. 300 The Graduate Pi Amélie Transformers Eternal Sunshi... City of God Magnolia Ocean's Eleven Mystic River Lost Highway The Matrix L.A. Confident... A Nightmare on... Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Her er mi liste så langt. Er ganske nøgd, sjølv om nokre av favorittfilmane mine ikkje er kome på enda.. 1. Fight Club 2. Oldboy 3. Donnie Darko 4. Saw 5. Sin City 6. Trainspotting 7. Reservoir Dogs 8. The Silence of the Lambs 9. Seven 10. American Beauty 11. Eternal Sunshine of the Spotless Mind 12. American History X 13. True Romance 14. Psycho 15. Snatch 16. The Shining 17. City of God 18. Forrest Gump 19. 12 Angry Men 20. Pulp Fiction Endret 4. august 2009 av Bikkebakke Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Det beste med flickchart er att de virkelig bryr seg om community feedback. Man får alltid svar på spørsmålene sine. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Det er bra de gjør det. Det er lettere å ta noen seriøst når de faktisk gidder å ta seg bryet med å svare folk. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Har flickchart blitt invite only, siden folk spør etter invites? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Har flickchart blitt invite only, siden folk spør etter invites? +1 anyways jeg har iallefall 5 invites. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Har flickchart blitt invite only, siden folk spør etter invites? Stemmer. Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Tar gjerne imot en invite hvis noen har en å avse Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg har kommet frem til att jeg ikke er fornøyd med top 20 lista mi. Mange filmer som ikke har noenting å gjøre der. Independence day er kul den, men den fortjener så absolutt ikke å komme på top 20 lista mi. Samme med Starwars EP 1 og High Fidelity. Jeg elsker de tre første Starwars filmene, De 3 første Indiana Jones filmene, Ameliè, Donnie Darko, Back To The Future, Ghostbusters, The Blues Brothers, Dr. Strangelove, The Dark Knight, Shawshank Redemption og Into The Wild like mye. Så målet mitt nå er og få alle disse filmene på top 20 lista, uten å bry seg om rekkefølgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå