Sveern Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Kjører top 50 filter nå for å få gjort ting litt bedre i toppen, men blir mange vanskelig valg. Lenke til kommentar
Everyone Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Kjører top 50 filter nå for å få gjort ting litt bedre i toppen, men blir mange vanskelig valg. Mange vanskelige valg, ja. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hmmm, da så; 3420 rankings / 1715 movies124 days, 2 hours, 59 minutes spent watching movies Som per nå resulterer i følgende topp 20; 1. The City of Lost Children 2. The Big Lebowski 3. The Shawshank Redemption 4. The Silence of the Lambs 5. Pulp Fiction 6. The Pianist 7. Pan's Labyrinth 8. Groundhog Day 9. Police Academy 10. Saving Private Ryan 11. Forrest Gump 12. Apocalypse Now 13. One Flew Over the Cuckoo's Nest 14. Der Untergang 15. Barton Fink 16. City of God 17. Fargo 18. Alien 19. The Deer Hunter 20. Misery Det har vært mange utskiftninger i toppen, og det vil bli mange flere...synes ikke topp 20 er helt etter mitt hode enda! Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 fikk en vansklig en her, schindlers liste og forest gump, det ble nok shindler, siden denne er basert på en sann historie og en god fortelling Lenke til kommentar
Speik Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Haha, Rush Hour 2 vs National Treasure. Er ikke vant til å rangere dårlige eller middelmådige filmer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 National Treasure ligger på 32. plass her etter å ha vunnet 3/10. Velfortjent. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) 1. Taxi Driver 2. Annie Hall 3. Scarface 4. The Big Lebowski 5. Match Point 6. Unforgiven 7. Million Dollar... 8. The Godfather 9. Fight Club 10. The Shining 11. Clerks 12. Brazil 13. American Graffitti 14. The Dreamers 15. Memento 16. A Clockwork Orange 17. Munich 18. Das Boot 19. Enemy of the State 20. The Breakfast Club Syns det er pussig at Enemy of the State har klart å snike seg inn, samt American Grafitti og The Dreamers. Ellers er det vel bare knall ellers. Endret 30. juli 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Er det slik at en film du velger "Haven't seen" på aldri kommer igjen? Kjedelig hvis du ser den en av de nærmeste dagene Lenke til kommentar
Speik Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Det hadde vært veldig lite gjennomtenkt fra utviklerne. På profilsiden får man opp en liste over alle du har trykke "Haven't seen" på, med mulighet til å endre dette. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Er det bare jeg som ikke finner alle filmene jeg vil rangere? Hva med "To Kill a Mockingbird ", er det noen som får opp noe resultat når de søker på denne filmen? En annen film jeg vil ha inn på lista mi er "Les diaboliques" og "The cabinet of dr. caligari". Dårlige greier. Lenke til kommentar
Everyone Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Er det bare jeg som ikke finner alle filmene jeg vil rangere? Hva med "To Kill a Mockingbird ", er det noen som får opp noe resultat når de søker på denne filmen? En annen film jeg vil ha inn på lista mi er "Les diaboliques" og "The cabinet of dr. caligari". Dårlige greier. De har ikke fått opp alle verdens filmer, men det kommer nok snart. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hvis du hadde lest FAQ'en, hadde du fått svar... You're missing a movie I want to rank. What do I do? Hang tight. We're aware that our database of films lacks many titles (especially international, independent, silent film, anime, and other obscurities). We'll be adding these as we are able, but in the meantime - our current database includes a wide variety of titles from the early 1900's to present day. The first goal will be to have nearly every film released in theaters in the United States, and then we'll broaden out to include as much as we possibly can. We appreciate your patience! Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 De har ikke fått opp alle verdens filmer, men det kommer nok snart. Hallo! "To kill a mockingbird" liksooooom. Populær klassiker. Flickchart er forrest utrolig tregt. Sikkert stor pågang og de trenger nok å oppdatere litt ser det ut som. Server error får jeg hele tiden da jeg skal rangere filmer. Skuffende. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Yeh yeh, da får du donere litt da vet du Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Andre en meg som bruker Flickchart? FUCK YEAH! Er helt hekta, siden inspirerte meg til å begynne å se film igjenn. Ikke så fornøyd med top 20 listen min, Donnie Darko er på nr.1. Litt flaut men jeg elsker filmen. Burde egentlig se de fleste filmene på nytt så jeg kan rangere de bedre. http://www.flickchart.com/lolidude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå