nick56 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hei. Jeg er ny her inne og jeg trenger hjelp til og få orden på kontakten min mellom PS3 og tv min (Pioneer PDP-5080XA). Jeg har over lenger tid forsøkt og få PS3 min til og spille via HDMI kabel men i frustrasjon så har jeg gitt opp og bare latt den stå i PS3 med kontakt via RCA kabel til tv. Så en kveld satte jeg på en film og fikk opp spørsmålet om jeg ville se på film via HDMI kabel og jeg datt nesten ut av sofan og sa selvfølgelig ja. Godtok 1080p innstillinger og fikk info om at hvis det ikke fungerte så kom skjermen til og bli sort i 30sek og gå tilbake til vanlige innstillinger igjen. Etter at jeg godtok så fikk jeg med en gang en markant forbedring på bilde. Filmen startet og så skjedde det, bilde ble borte og jeg har forsøkt 3001 ganger med og bytte RCA kabel med HDMI omverandre og det skjer ikke noen ting. Og det finnes ikke noen AV knapp på fjernkontrollen min som det står så mange steder at du kan trykke inn i 5sek for og reset innstillinger. Hva gjør jeg? :wallbash: På forhånd takk for hjelpen Hilsen fortvilet amatør!! Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 når du skrur på maskinen med knappen foran venter du nen få sek, så holder du inne samme kanpp til det piper 2 ganger. da skal det vere i orden. får du ikke det til første gang ,prøv flere ganger Lenke til kommentar
nick56 Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 når du skrur på maskinen med knappen foran venter du nen få sek, så holder du inne samme kanpp til det piper 2 ganger. da skal det vere i orden. får du ikke det til første gang ,prøv flere ganger Takk takk, skal prøve nå.. Lenke til kommentar
Niks Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Jeg får heller ikke bilde fra Ps3'en min til tv'en. Har en ny PS3 80 GB, og bruker den kabelen som fulgte med (AV-kabel). Har prøvd å holde på-knappen inne til det piper to ganger, men hos meg piper det én gang når jeg skrur den på, og etter ca. 5 sekunder piper det én gang til. Har ennå ikke fått startet PS3'en opp ordentlig, da jeg får noe bilde... Edit: Fått det til nå... Endret 31. juli 2009 av Niks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå