MeSs Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Det begynte med at jeg skulle bort til en kamerat å legge inn alt utstyret hans i nytt tower m/pcdoktor, vi tok først poweret over (som ikke passet) satt det fast med to skruer m skiver på som funka fett.. så satte vi inn cd spiller/hd osv, så hovedkortet koblet alle msi xtratinga på (usb 2.0osv), så skulle vi koble på 2x kald katode + xtra vifte m kald katode... Som vi også fikk til, men pc doktoren var d verre med så vi koblet på temp. vakt på hdd.led, og strøm til den på "hovedinngangen" til poweret.. Så prøvde vi å starte den opp så hørte vi bare tikking og lyset i pcdoktoren blinket i alle mulige farver :o , så koblet vi alle msi xtratinga av, pcdoktor og kald katode av... Så hørte vi fortsatt tikking... Hva er gærent??? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...RTNR=PSR4698D7W MSI KT4 Ultra MSI Nvidia Geforce 4 4600 128mb Twinmos 1024mb ddrram 3200 XP Profesional Logitech USB Tastatur og Mus Creative SB Live 5.1 MeSs Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Kortslutning? Kanskje den klassiske gjenglemte spacer under HK? Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Au..... Spacer?? Slags gummiforing??? MeSs Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Spacers= de gullfargede "bunnene" som du skrur fast i kabinettet (innsiden) for så å legge hovedkortet oppå og skru det fast i dem. Har du IKKE NOE mellom hovedkort og kabinettveggen, ja, da har du driti deg ut! Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Isåfall hva er kortsluttet??? MeSs Lenke til kommentar
formann Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Isåfall hva er kortsluttet??? MeSs Da er noen punkter under HK kortsluttet.. det høres veldig ut som det er feilen. Det er som regel bare til å fjerne den delen som lager kortslutning og starte på nytt. Sjeldent HK går istykker av det. Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Ok, men han hadde lyst på nytt hk, så hvor bra Socket A hk får man til 1600kr, han spiller mye har 1024ddrram pc400(3200), har lyst til at alt skal gå som fort som f***!! MeSs Lenke til kommentar
Master Of The Wind Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Epox 8RDA+ koster 955 kr på komplett og det støtter dual ddr Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Spacers= de gullfargede "bunnene" som du skrur fast i kabinettet (innsiden) for så å legge hovedkortet oppå og skru det fast i dem.Har du IKKE NOE mellom hovedkort og kabinettveggen, ja, da har du driti deg ut! Å faen i helvete.... Det der kjører ikke jeg med nå... Denne pcen har gått som ei klokke i over 1 år... Lenke til kommentar
formann Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Spacers= de gullfargede "bunnene" som du skrur fast i kabinettet (innsiden) for så å legge hovedkortet oppå og skru det fast i dem.Har du IKKE NOE mellom hovedkort og kabinettveggen, ja, da har du driti deg ut! Å skitt i helvete.... Det der kjører ikke jeg med nå... Denne pcen har gått som ei klokke i over 1 år... Har du skrudd hovedkortet ditt rett i bakplaten uten å bruker spacers? Det har jeg litt problemer med å tro på.. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Har du ikke spacere så er det ingen sjans i havet for at maskinen skal starte uten å kortslutte alt som heter hovedkort, så jeg tviler på at du ikke har det om maskinen har gått stabilt et helt år. Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Kan faktisk ikke huske å ha satt på disse på min egen heller Men den funker... MeSs Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Han hadde litt lyst på dette: http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...VarerSokRes.asp Er det bra?? MeSs Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Han hadde litt lyst på dette:http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...VarerSokRes.asp Er det bra?? MeSs Kortet er bra til å være KT400 basert, men sammenliknet med et nforce2 basert kort som Abit NF7-S v2.0 eller Epox 8RDA3+ er det treigt og ikke noe å satse på.. Andy Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Ok, men kan du si et som er dritbra til 1600,-????? Hva er n-Force? MeSs Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Nforce er ett brikkesett som VIA KT 400 f.eks , men Nforce 2 er mye raskere enn VIA til AMD systemer så du burde gå for ett Nforce 2 kort, Jeg anbefaler ASUS A7N8X Deluxe, ABIT NF-7 2.0 eller det Epox greiene som alle sier er så bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå