Gå til innhold

Hjelp, datan starter ikke!!

MeSs

Anbefalte innlegg

Det begynte med at jeg skulle bort til en kamerat å legge inn alt utstyret hans i nytt tower m/pcdoktor, vi tok først poweret over (som ikke passet) satt det fast med to skruer m skiver på som funka fett.. så satte vi inn cd spiller/hd osv, så hovedkortet koblet alle msi xtratinga på (usb 2.0osv), så skulle vi koble på 2x kald katode + xtra vifte m kald katode... Som vi også fikk til, men pc doktoren var d verre med så vi koblet på temp. vakt på hdd.led, og strøm til den på "hovedinngangen" til poweret.. Så prøvde vi å starte den opp så hørte vi bare tikking og lyset i pcdoktoren blinket i alle mulige farver :o , så koblet vi alle msi xtratinga av, pcdoktor og kald katode av... Så hørte vi fortsatt tikking... Hva er gærent???

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...RTNR=PSR4698D7W

MSI KT4 Ultra

MSI Nvidia Geforce 4 4600 128mb

Twinmos 1024mb ddrram 3200

XP Profesional

Logitech USB Tastatur og Mus

Creative SB Live 5.1

MeSs

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Isåfall hva er kortsluttet???  

MeSs  :lol:

Da er noen punkter under HK kortsluttet.. det høres veldig ut som det er feilen. Det er som regel bare til å fjerne den delen som lager kortslutning og starte på nytt. Sjeldent HK går istykker av det.

Lenke til kommentar
Spacers= de gullfargede "bunnene" som du skrur fast i kabinettet (innsiden) for så å legge hovedkortet oppå og skru det fast i dem.

Har du IKKE NOE mellom hovedkort og kabinettveggen, ja, da har du driti deg ut!

Å faen i helvete.... Det der kjører ikke jeg med nå... Denne pcen har gått som ei klokke i over 1 år...

Lenke til kommentar
Spacers= de gullfargede "bunnene" som du skrur fast i kabinettet (innsiden) for så å legge hovedkortet oppå og skru det fast i dem.

Har du IKKE NOE mellom hovedkort og kabinettveggen, ja, da har du driti deg ut!

Å skitt i helvete.... Det der kjører ikke jeg med nå... Denne pcen har gått som ei klokke i over 1 år...

Har du skrudd hovedkortet ditt rett i bakplaten uten å bruker spacers?

Det har jeg litt problemer med å tro på..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...