DrErling Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Har en Lenovo T500(2055-3AG) med Win7RC. Har litt småtrøbbel innimellom, spesielt med at den ofte ikke viser noe bilde på laptop-skjermen etter at den kommer ut av sleep. Jeg har dockingstasjon og problemene oppstår som regel når den har vært i docking og når jeg har brukt flere skjermer. Etter at den kommer ut av sleep er det bare sort bilde på laptop-skjermen. Jeg ser ikke login-vindu og skriver passordet "i blinde". Etter login må jeg flytte musepekeren mot høyre, til jeg kommer inn på laptop-skjermen... Der må jeg høyreklikke og velge grafikk-kort egenskaper. Så må jeg "hente" grafikk-kort-egenskap bildet mot høyre for å se det... Etter å f.eks bytte fra 32bit til 16bit og tilbake kommer som regel bildet opp. Noen ganger funker det også å trykke CTRL+ALT+pil venstre/opp/ned/høyre (snu bilde 90grader/180grader). Enkelte ganger må jeg trykke CTRL+ALT+F3 (enable laptop screen) og CTRL+ALT+F1 (enable desktop screen). Snodige greier... Noen flere som har lignende problemer og er nærmere en fungerende løsning enn meg? DrE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå