Gå til innhold

Lenovo T500 og Win7 build 7100

Anbefalte innlegg

Har en Lenovo T500(2055-3AG) med Win7RC. Har litt småtrøbbel innimellom, spesielt med at den ofte ikke viser noe bilde på laptop-skjermen etter at den kommer ut av sleep.

Jeg har dockingstasjon og problemene oppstår som regel når den har vært i docking og når jeg har brukt flere skjermer.

Etter at den kommer ut av sleep er det bare sort bilde på laptop-skjermen. Jeg ser ikke login-vindu og skriver passordet "i blinde".

Etter login må jeg flytte musepekeren mot høyre, til jeg kommer inn på laptop-skjermen... Der må jeg høyreklikke og velge grafikk-kort egenskaper. Så må jeg "hente" grafikk-kort-egenskap bildet mot høyre for å se det... Etter å f.eks bytte fra 32bit til 16bit og tilbake kommer som regel bildet opp. Noen ganger funker det også å trykke CTRL+ALT+pil venstre/opp/ned/høyre (snu bilde 90grader/180grader). Enkelte ganger må jeg trykke CTRL+ALT+F3 (enable laptop screen) og CTRL+ALT+F1 (enable desktop screen).

Snodige greier... Noen flere som har lignende problemer og er nærmere en fungerende løsning enn meg?

DrE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...