Gå til innhold

Lage egne t-skjorter, trenger design


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har da litt lite å gjøre i sommerferien, så har bestemt meg for å lage egne t-shorter. Ettersom at jeg er litt lite kreativ så trenger jeg noen forslag til hva som skal være på t-shortene.

 

Har laget en t-shorte før, 9 klasse om jeg husker rett, så jeg vet hvordan jeg skal lage dem, men designet må være ganske enkelt for at det skal fungere på min fremgangs metode.

 

Slik har jeg da tenkt til å lage de:

 

Printe ut eller tegne et mønster eller noe. La oss si en skrift som sier HELLO! Da tar jeg lamineringspapir og skjerer ut skriften. Tar da og fester dette på t-shorten, og tar en spess maling som jeg trykker på med en svamp. Etter at det har tørket, så stryker jeg det med et strykejern.

 

Som dere skjønner så blir det litt vanskelig for en alminnelig 17 år gammel gutt, å lage et veldig avansert design på den metoden. Men det trenger ikke være avansert for at det skal se bra ut.

 

Så hvis dere har noen ideer om design eller noe, så kom med forslag.

 

Takker for svar!

 

EDIT: Digger da t-skjorter med humor

Endret av yates56
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897
Hva er T-Shorter?

Han mener sikkert t-skjorter, vennen :)

 

Til trådstarter: Har selv prøvd ark som er beregnet for skjorter. Dette fungerer dårlig etter et par vask. Trykket flasser vekk.

Lenke til kommentar

Har lagd dette før, 2 år siden, og den holder fortsatt på trykket. Blitt kjørt som bare det i vaskemaskinen. Så trykket er ikke noe problem.

 

Trenger bare ideer til design:)

 

Vil du at jeg skal endre tittelen til t-skjorter isteden for t-shorter? :p

Lenke til kommentar

"The future's so bright, I gotta wear shades"

 

Brukes selvfølgelig bare sammen med solbriller, hahaha. ^^

Det har ihvertfall jeg lyst til å ha på en t-skjorte.

 

Ellers har jeg en del ideér til noen HP-inspirerte skjorter, men de holder jeg meg for meg selv.

 

Ser at du er ute etter desigforslag og, men quotes er nok det eneste jeg kan bidra med. : P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...