Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Er det bare jenter som er analyserende jævler som spiller kostbar for å få oppmerksomhet til deres utkårede, eller er gutter på samme måte? Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 For et vakkert utformet spørsmål. Vel, gutter er sjeldent analyserende, og adjektivet er sjeldent kostbar... Men gutter kan være laid-back (ikke vise altfor stor intr), og med vilje ikke ta initiativ og bruke lang tid på å ta kontakt, for å prøve og få jenta på tå hev. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Spiller hard to get med dama hele tiden jeg. Seff kan gutter ha overtaket i forholdet. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Gutter er ikke så analyserende som jenter, selv om jeg har sett veldig mange karer som har overanalysert herfra til månen. Men gutta kan være hard to get de og. Og det bunner ned i samme grunnen som jentene gjør det. Selvtillit. De lar seg ikke herse med eller styres, og styrer sitt eget liv noe som kan oppfattes som "spille hard to get" Det er bare mer utbredt hos den kvinnelige delen av befolkningen etter som de har "luksusen" av å bli sjekket opp oftere enn oss gutta. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Både gutter og jenter drar fordeler ut av å spille hard to get. Så at det bare er kvinnfolka som gjør det virker jo helt ulogisk, gjør det ikke? Lenke til kommentar
Oly Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Slik jeg ser det, så kan det kanskje være bedre i noen tilfeller hvis du er gutt å spille hard to get, enn å spille desperat og gratis. I noen tilfeller kan det jo være at dette er ren taktikk Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Bruker "hard to get" om jeg er usikker på hvor jeg har jenta hen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå