Gå til innhold

Prisdumping av iphone 3g?

WTI

Anbefalte innlegg

Hei,

Vurderer å kjøpe meg en iphone 3g nå. Er ikke vanvittig viktig for meg å få 3gs, men har lyst på iphone.

Nok om det, det jeg lurer på, er om noen har hørt noe om/ tror noe på et mulig prisfall i iphone3g nå som 3gs kommer på markedet, eller er dette allerede tatt høyde for?

Hva tror folket?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
i vanlig appel stil, blir vell 3G erstattet av 3GS, og man får ikke kjøpt 3G lengere.

De har nå på en måte gjort et stort nummer av at 3G 8GB skal vedvare som billigmodell, hvis jeg ikke har misforstått fullstendig. Om de selger den ut neste produktsyklus vet jeg ikke.

Vil ellers gå ut fra at prisene på 3g går drastisk ned på bruktmarkedet, i alle fall. Har vel allerede begynt.

Lenke til kommentar

Har snakket med et par butikker, og det virker som om det enten går mot at gs overtar for alle tidligere versjoner eller som noen nevnte her, at 3g blir en billigversjon.

Ettersom Apple sliter med å få produsert nok telefoner, mistenker jeg at det første alternativet er det mest sannsynlige.

Apple-kjøpere har jo aldri vært særlig prisbevist, så hvorfor skulle de satse på en billigmodell...

Lenke til kommentar
Men 4238kr for en Iphone 16GB 3GS hos Telenor med Djuice Complete er ikke galt det!

Nei, jeg må si det var overaskende billig. Det er vel samme prisen for SuperPluss?

Grobbie, iPhone 3GS finnes ikke med 8GB nei ;)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Telenor har (hatt?) kampanje på fri nytegning så jeg står ennå ved 3547,- . Noen hundrelapper mer og du har dobbel kapasitet sier jeg ikke nei takk til.

Har du bestilt/kjøpt i butikk?

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...