Pinky2 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Da skal jeg begynne på NHH:) Bør jeg få med meg sveiseaften i fadderuken..kan noen som har vært på den sende meg en pm om hva det går ut på, litt mer detaljert enn det som står i beskrivelsen? Jeg spør pga at den dagen skal jeg egentlig på en liten reise og må vurdere om jeg skal avlyse den.. Endret 28. juli 2009 av Pinky2 Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Dropp pm, skriv her! Vil også vite.. Lenke til kommentar
StudNHH Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Dropp pm, skriv her! Vil også vite.. Min erfaring med sveiseaften: Jeg begynte på NHH høsten 2008. På Sveiseaften møtte vi opp i Aulaen kl 14-15.00. Her var det STOR trengsel og konkurranse om å være med i de kule sveisegruppene. De fleste gruppene og foreningene på skolen var representert her, blant annet Finansgruppen, Shippinggruppen, Lurken (skilaget), Softballjentene, Lacrosseguttene, Fotballagene og mange andre. De 25 softballjentene kom dansene ut på scenen i russeklær, til full russemusikk og med russeklær. (de andre gruppene har andre tema) Jeg kjempet meg opp på scenen, i konkurranse med mange andre gutter, og var en av de 20 som fikk bli med. Utenfor NHH fikk vi utdelt full russeuniform, med bukse, t-skjorte og genser. Vi satte oss inn i en leid buss utenfor skolen, og fikk utdelt ubegrensede mengder gratis øl og sprit. Spriten var blandet på sportsdrikkflasker og smakte veldig godt. På veien inn mot Bergen hadde vi "Tour de Promille". Her hadde vi ledertrøye (høyeste promille), klatretrøye (høyeste promillestigning) og noen andre trøyer. På bussen hadde vi også "sms-service", dvs at man kan sende inn slapper om folk, og så blir det lest opp på hele bussen. Her kom det fram mye interessant Deretter stoppet bussen i en park i Bergen hvor vi skulle ta styrte øl og ta russeknuter, og min gruppe vant. Deretter kjørte vi videre til en annen russebuss i Bergen, som jentene hadde leid. Her grillet vi og drakk mer øl(!). Dette var veldig kjekt. På dette tidspunktet var jeg ganske drita. Etterpå kjørte vi videre til en leilighet i Sandviken, hvor vi hadde fest. Her hadde jentene laget geleshots, som smakte veldig godt Til sist kjørte vi ut igjen på NHH, hvor vi hadde fest i Klubben (kjelleren), og traff folk fra de andre sveisegruppene. Alt i alt en veldig kjekk kveld, kan anbefales:) Sveiseaften er en fin måte å bli kjent med folk utenom faddergruppen din, og dermed utvide nettverket ditt på NHH Endret 29. juli 2009 av StudNHH Lenke til kommentar
Pinky2 Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Takker for svar Men jeg tror kanskje jeg bør holde meg unna den, at jeg ikke passer inn..siden jeg er passert 30 år..blir vel helt utenfor jeg da, hehe? Endret 29. juli 2009 av Pinky2 Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Takker for svar Men jeg tror kanskje jeg bør holde meg unna den, at jeg ikke passer inn..siden jeg er passert 30 år..blir vel helt utenfor jeg da, hehe? Over 30 og student? Jeg hadde jeg ikke orka. Alle de teite jyplingene som skal drikke mest mulig sprit og øl og spille den siste musikken. Men NHH er jo ganske poulært blant folk som har jobbet og som tar etterutdanning, så...... Lenke til kommentar
Pinky2 Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Jeg er veldig motivert for studiet, men all festingen blir det nok lite av for min del Endret 29. juli 2009 av Pinky2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå