iKent Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Jepp. Jeg og en IRL kompis starter norsk guild for alle levler, på Stormscale. Add Sepirof eller Demiralos ingame å snakk med oss der eller send meg en pm:) Jeg er 62 DK, lager guild just for fun egentlig, litt artigt å være flere og spille sammen osv. Hvis du har tenkt til å skrive meldinger fordi du synes jeg er noob eller what ever, kan du gå å legge deg på E6, og kose deg der i stedet. Er ute etter folk som er ute etter å ha det morsomt, spille sammen og hjelpe hverandre oppover:) Som sakt, Kontakt meg, Sepirof eller Demiralos så ordner vi en invite. ( Kan kanskje legge til at jeg enda mangler noen underskrifter) Edit: Guld Navnet er: Divine Will. og vi er Alliance Endret 28. juli 2009 av iKent Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 du bør kanskje nevne om dere er alliance eller horde Lenke til kommentar
Sati Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 du bør kanskje nevne om dere er alliance eller horde Kjapp tur til armory og du finner ut at det er alliance. Lenke til kommentar
iKent Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Sorry, glemte det:P men ja, vi er alliance. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Kjipt, spiller på samme server selv, men på Horde:P Sikker på at dere ikke er gira på "the dark side" istedenfor? Lenke til kommentar
iKent Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Hehehe:P Nei sorry:P spiller med noen kompiser på alliance, selv om jeg vet at the dark side brings cookies, går jeg nok ikke over:P Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Begynte akkurat selv å spille på stormscale (er level 42 så gidd ikke starte på nytt) heter Krose og Terabyte Er med i guilden "my little pwny" (tror det skrives sånn) Ser du meg kan du hilse.. ikke ganke =p Hadde jeg sett denne før hadde jeg nokk ikke begynt horde side (selv om jeg begynte før tråden ble laget I belive) Endret 29. juli 2009 av Martyr Lenke til kommentar
iKent Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Hehe, skjønner deg godt:P hehe ^^ men si ifra om du bytter side:P For all del:P Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg var faktisk interessert helt til jeg så at dere var på alliance Men vurderer svakt å lage en human warlock hos dere, vi får se .. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg kan sikkert komme å ganke dere litt, np np Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg kan sikkert komme å ganke dere litt, np np try :!: Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Er jo noen gode alliance guilds allerede på stormscale som er norske, hvorfor ikke bare joine de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå