RAVENyeahLikeInBIRD Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hei jeg har ikke holdt meg searlig oppdatert pA mus og tastatur da jeg har hatt et greit tastatur en veldig god og enkel mus hele tiden, men, tenkte nA og kjOpe nytt. Noen som vet om et tastatur som mOter kriteriene? Ok, her er kriteriene. Stjerne betyr MA ha! Tastatur: * TrAdlOst * Oppladbart * Hurtig knapper * Norsk layout - aller helst selvlysende taster Mus: * TrAdlOst * Oppladbart * Hurtig knapper Pris er ikke av betyding pA dette stadiet, sA kom med alle mulige forslag. Lenke til kommentar
RAVENyeahLikeInBIRD Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Ok sA her er hva jeg selv har funnet...ingen av dem oppfOlger alle kravende. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=95780 og http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1786592;c:36140 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Mus: Logitech MX Revolution Logitech MX1000 Logitech VX Revolution MS Sidewinder X8 Tastatur: Trådløs tastatur som er oppladbar? Hæ? Batteriene i et trådløs tastatur holder utrolig lenge mener nå jeg, så det der var nok et heller merkelig krav. Du må nok velge mellom lys i tastene og trådløs, er det egentlig så farlig med et trådløst tastatur? Lenke til kommentar
RAVENyeahLikeInBIRD Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) jeg driter i trAdlOst...var mest bekymret for at ledningen ikke skulle rekke frem men det er to usb innganger, en for ekstra lang usb kabel og en for musa hvis jeg ikke gAr for trAdlOs der da... takk for innspill ble forresten denne: Logitech G15 Gaming Keyboard Endret 29. juli 2009 av RAVENyeahLikeInBIRD Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Sikkert et bra valg, G15 altså Om ledningen ikke rekker fram så kan du jo skjøte, finnes USB kabler for det, har en del hjemme som jeg har fått med minnepinner osv. Lenke til kommentar
RAVENyeahLikeInBIRD Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 (endret) irriterende, jeg har fAtt tilsendt "feil" tastatur...det er logitech g15 gaming vist nok, men ikke det tastaturet som viste pA netshop sin webshop... fikk dette: http://www.everythingusb.com/images/list/l...yboard-2007.jpg skal ha dette: http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?...0&__redir=1 noen som vet hvilken modell dette er da? Hvordan er det med lover og regler pA retur av feil vare? Hvem skal betale frakt nAr jeg mA sende det tilbake og mA jeg betale frakt for A fA det nye tastaturet igjen? Endret 3. august 2009 av RAVENyeahLikeInBIRD Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Det tastaturet du har fått er G15 versjon 2. Det tastaturet du skulle ha er G15 versjon 1. Teksten hjå Netshop er for G15 versjon 2 (det står 6 programmerbare knappar), men biletet er av versjon 1. Du kan jo fint sende det tilbake ved å bruke angreretten, men då betalar du returfrakt. Det er ikkje sikkert Netshop kan få inn G15v1 igjen, så det er ikkje sikkert du får akkurat det. I dette tilfellet ville eg spurt Netshop om å få dekt returfrakt. Biletet på nettsida viser feil produkt, og det bør vere innlysande at dette er eit problem i denne situasjonen. Du har to tastatur som heiter det same (G15), men der ulike versjonar har svært ulike eigenskapar (18 vs. 6 programmerbare knappar på v1 vs. v2). Om du kjenner til tastaturet og les teksten vil du sjå at den er skriven for v2, men biletet er tydeleg av v1. I slike tilfelle meiner eg Netshop har eit ansvar for at informasjonen (tekst og bilete) samsvarar, når det er snakk om store skilnadar som dette. Kontakt Netshop, forklar dette, og spør fint om å få dekt returen fordi det var vanskeleg å seie kva for produkt det faktisk var. Eg kan forøvrig nevne at G15v1, som er tastaturet du vil ha, ikkje finst med norsk tasteoppsett. Det vil heller aldri kome, då må du kjøpe G15v2. Lenke til kommentar
RAVENyeahLikeInBIRD Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 takk for godt svar... jeg har valgt og heller kjOpe G11 med dansk layout...det er nesten helt likt G15 v1, eneste som mangler er lcd skjermen som jeg ikke har noe sEArlig brukt for uansett.. dansk og norsk layout er noksA lik, sA det overlever jeg. Hvis ikke kan jeg jo alltids mappe det til norsk i windows og bytte om pA knappene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå