Thyrfing Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hei, har nå Youngtalk og tråløs familie med resten av familien, funker knall, men har tenkt å gå til anskaffelse av en iPhone 3GS på fredag og da kommer jeg til å ha abb så det står i mitt navn, siden mitt nåværende youngtalk abb som jeg sa opp i forrige uke sto på min mor, kommer jeg ikke til å få tråløs familie siden det må være en person som betaler alle fakturaene for å få dette til å fungere. Jeg snakke med en fyr på telebutikken som fortalte meg at NetCom hadde en løsning på dette også, det jeg kunne gjøre var å opprette et nytt telefon nr, slik at jeg har 2 telefon nr, og legge den jeg ikke bruker i en skuff, slik at jeg får opprettet min tråløse familie også kan jeg opprette en Stor familie med Netcom slik at jeg kan ringe gratis med familien min. Noen som vet om dette fungere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Det virker fint. Sørg for at ditt abo nr 2 er et kontantkort, så slipper du unna med å lade for en hundrings, eller deromkring, i året. Hvis ikke koster det billigste abonnementet 1200 i året. Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Takker for raskt svar, da kjøper jeg et kontantkort, og ber personen som jeg kjøper iphone av gjøre dette, dette skal de vel kunne gjøre fra hvilken som helst butikk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Takker for raskt svar, da kjøper jeg et kontantkort, og ber personen som jeg kjøper iphone av gjøre dette, dette skal de vel kunne gjøre fra hvilken som helst butikk? Nå ble jeg litt usikker, her. Hvem er ansvarlig for abonnementet som er knyttet til iphone? En annen person? Trodde du skulle tegne abo i eget navn og stå ansvarlig selv, jeg. Det spiller for så vidt ingen rolle, sørg bare for at det blir kjøpt et kontantkort og at dette registreres inn i trådløs familie sammen med abo knyttet til iphone. Ansvarlig bruker av abo knyttet til iphone må gjøre dette, og i tillegg akseptere at de to trådløse familiene knyttes sammen. Forhandler kan sikkert hjelpe deg/dere, hvis ikke ringer du/dere 05050. Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Ja det er jeg som er ansvarlig for iphonen og min mor som er ansvarlig for det andre tråløs familie abbet. Lenke til kommentar
Grobbie Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 det mia_tuk skriver er korrekt. bare pressiser for de i butikken åssen du vil ha det, så skal de hjelpe deg med det. vært borti flere lignende eksempler hvor det har fungert fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå