Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Uforklarlig pc problem! Muligens virus..?

Gjest Anonym konto

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym konto

Hei

Har et nokså stort problem med den bærbare pc min.

Den fungerer helt fint noen minutter. Så kommer den lyden du får hvis du skrur opp volumet ditt. Lyden kommer gjentatte ganger og er fryktelig irriterende... Om ikke dette var nok så greier maskinen å åpne utallige programer uten mitt samtykke. Dette skjer i ny og ne. For å være mer presis, nesten hele tiden. En ting som også skjer når jeg åpner disse programmene så holder maskinen inne en tast. Det forekommer slik: Jeg går inn på nettlesere, klikker meg litt rundt og pluttselig så kommer "find Text". Da bestemmer pc seg for å holde "T" Knappen inne.(det forekommer også med andre bokstaver)Slik at det blir en rekke T'er etter hverandre. Det hjelper heller ikke å bruke"backspace".

Jeg vet virkelig ikke hva som skjer inni pcen min...

Det er også en rekke andre problemer som jeg ikke kommer på akkurat nå...

Disse problemene jeg har kommer altså uannmeldt.

Må tilføye at jeg har sendt den til jobben til min far. Der var det en som hadde greie på pcer å han skulle prøve og reparere problemet. Han slettet alt som var på harddisken! Men problemet er her fortsatt..?

Hvis det er noen som har råd til hva jeg kan gjøre, så setter jeg pris på det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kanskje det er noe feil på tastaturet ditt?

fått noe væske i det?

evt. hvor gammel er maskinen, med tanke på garanti/reklamasjon?

er maskinen formatert, så vil jeg nesten utelukke software problem.

Lenke til kommentar
Gjest Anonym konto

Kan tenke meg at den er rundt et år... Det er jobb pcen til min far, så vi må da eventuelt sende den til bake til jobben hans...

Det har ikke vært noe søl nedi tastaturet. Jeg tok av noen knapper idag, og det ser ikke ut til å være årsaken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...