icerid Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Jeg strevde langt om lenge til å få cloning fra pc til tv, det endte med at jeg måtte trå til med den bærbare pcen..det gikk jo da etterhvert..problemet nå er lyden.. alså jeg har sånn kabel som de fleste har..husker ikke navnet atm men er en hvit og en rød og en svart..dere vet hva jeg snakker om Jeg tar den svarte inn i headsett hullet på den bærbare, di andre 2 inn i left og right bak på tvn min...men lyd får jeg ikke.. noen som vet problemet? Endret 28. juli 2009 av icerid Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Står det noe skrift på hva de to hullene bak på TVen er for noe? Skal være Audio-In. Og være nærmt VGA-kabel-inngangen. Du må også være sikker på at den svarte setter du i riktig hull, som er Audio Out/ Headphones og ikke Microphone. Lenke til kommentar
icerid Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Står det noe skrift på hva de to hullene bak på TVen er for noe? Skal være Audio-In. Og være nærmt VGA-kabel-inngangen. Du må også være sikker på at den svarte setter du i riktig hull, som er Audio Out/ Headphones og ikke Microphone. Den svarte står i headphones ja...og de 2 bak er rett ovenfor vga-kabelen..står audio bak der iaf..og L og R, så jeg skal nok tro det er rett plass..det er derfor jeg ikke skjønner problemet Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hvis det bare står Audio, kan det være Audio Out. Kan være verdt å sjekke om du får lyd hvis du kobler til hodetelefoner. Lenke til kommentar
icerid Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Hvis det bare står Audio, kan det være Audio Out. Kan være verdt å sjekke om du får lyd hvis du kobler til hodetelefoner. fikk lyd da:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå