Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Jeg ser etter en god bil til å Drifte\Sladde med :D Har du PEILING


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
240, og hiv i en helvettes turbomaskin. Med litt senk og avstiving, så har du driftebil...

 

Lol, en tanks er ikke egnet til å drifte med, hehe

Skal han drifte med en epa, så må det kostes på mere enn motor for å si det sånn...

 

Siden det ikke er lov å drive med driting på offentlig vei, så regner jeg med at han skal på bane, så da kan han jo ta en titt på sidene til japan auto, og kjøpe en egnet driftebil med en gang ;)

www.japanauto.no ;)

Lenke til kommentar
240, og hiv i en helvettes turbomaskin. Med litt senk og avstiving, så har du driftebil...

 

Lol, en tanks er ikke egnet til å drifte med, hehe

Skal han drifte med en epa, så må det kostes på mere enn motor for å si det sånn...

 

Siden det ikke er lov å drive med driting på offentlig vei, så regner jeg med at han skal på bane, så da kan han jo ta en titt på sidene til japan auto, og kjøpe en egnet driftebil med en gang ;)

www.japanauto.no ;)

Det er nok riktig. Men man kan jo få en del morro og da..

 

Lenke til kommentar
240, og hiv i en helvettes turbomaskin. Med litt senk og avstiving, så har du driftebil...

 

Lol, en tanks er ikke egnet til å drifte med, hehe

Skal han drifte med en epa, så må det kostes på mere enn motor for å si det sånn...

 

Siden det ikke er lov å drive med driting på offentlig vei, så regner jeg med at han skal på bane, så da kan han jo ta en titt på sidene til japan auto, og kjøpe en egnet driftebil med en gang ;)

www.japanauto.no ;)

Det er nok riktig. Men man kan jo få en del morro og da..

 

hehe... NICE ;)

Lenke til kommentar

Fy faen jeg var langt faen i vold ute på landet istad og stoppa på en lokal shell stasjon, skur av motoren og skal til og gå ut så kommer det 2 bondeland ferrarier av noen stygge rust40'ier og begynner og burne og ta donuts ved siden av bilen min.... Måtte rett og slett brekke meg, noe så ynkelig som Volvo?

 

Kjøpt deg bmw og turbokit fra a-dekk as :)

Lenke til kommentar
Hvis det virkelig er 530hk i den (noe jeg tviler på etter å ha sett videoen) så har den motoren kostet godt over 100K og da er man bra dum som bruker så mye på en epa740.
Men å bruke så mye penger på en sur sierra er godkjent?

 

 

Motoren ble vel solgt for 60tusen sek, for en stund tilbake. Den bremset vel i nærheten av effekten det hintes fram til i videoen, men ifølge delene som var ramset opp var strikken dratt ganske langt.

Lenke til kommentar
jeg ser etter en bil som er rimilig i pris og god til å sladde med :D

Gjør du nå det?

Du ber om tips til driftebil på et forum der foto/it/hardware diskuteres mest og du har ikke satt en prislapp på bilen.

 

Er du virkelig ute etter en bil eller spør du bare for å spørre?

Mulig jeg virker spydig men som sagt.. Du spør etter en bil og det eneste kriteriet er at den er god å sladde med.

 

 

For å svare på tråden din så kjøp noe i mellom Ford Granada 2,8 Ghia til 10.000,- eller en Nissan 200SX til 200.000,-

Lenke til kommentar
Kan jo nevne en 242 med over 900 hester. Gikk ganske godt, asfalten virket mer som is... Neppe noe billig byggverk heller, men ligger en motor til salgs på AutoDB for 150 000. Var vel benket til 700 hester... Ikke mangel på potensiale i hvert fall.

En kompis av meg har den motoren som lå ute for salg..

Var vel benka til 704 hester.

24ventiler motor med lastebilturbo og MYE jeg ikke har PEILING på :p

Lenke til kommentar
Hvis det virkelig er 530hk i den (noe jeg tviler på etter å ha sett videoen) så har den motoren kostet godt over 100K og da er man bra dum som bruker så mye på en epa740.
Men å bruke så mye penger på en sur sierra er godkjent?

 

 

Motoren ble vel solgt for 60tusen sek, for en stund tilbake. Den bremset vel i nærheten av effekten det hintes fram til i videoen, men ifølge delene som var ramset opp var strikken dratt ganske langt.

 

Det har jeg aldri sagt. Men en sierra cosworth er noe helt annet enn en volvo 240/740.

Det jeg skal frem til, er at en epa egner seg dårlig til drifting uten masse modifikasjoner, og å "kaste" på en turbo holder sjelden lenge... Og da mener jeg det må være mye bedre å kjøpe en ferdig bil, og heller bruke den, spes når det blir billigere (og da mener jeg ikke at han skal kjøpe en sierra, men ta en titt på sidene til japanauto)

Endret av cossiemk1
Lenke til kommentar

Hvis det er gatebil det snakkes om, vil jeg si at den 2L på bakhjula er kjekkest! Du må jobbe litt i lengre svinger, me du får rompa laaang ut i rundkjøringer o.l!

 

Til dette er vel en sliten BMW 320 elns greit! =) Billig i innkjøp og ikke noe problemer å skaffe deler! Det krever mer av føreren enn bilen å holde seg ute, selv om kraft gjør jobben lettere da..

 

Det er greit å ha en lang bil også, blir lettere å holde den ute da. Chrystler Voyage får du med bakhjuls drift på en 3 eller 4L motor, disse er kjekke å kose seg med!

Lenke til kommentar

Leker med tanken selv, så her er mine tanker:

 

Uregga bil kun til bane/prøveskiltbruk om du skal ha litt hester..

Da har du lov til å trimme/modifisere akkurat som du vil (med

enkelte begrensninger på stoler, belter, dekk o.l) og staten vil

ikke ha mangfoldige tusen for moroa..

Pluss at du da ikke kan ta den ut på luftetur bare fordi du vil

leke litt uten at du faktisk må tenke deg litt om og planlegge det

litt mtp. annskaffelse av prøveskilt ;)

 

Og ja, jeg er en av de som IKKE skrur skiltene fra bruksbilen

over på leketøyet om jeg hadde vært aldri så gira på å leke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...