patrickk Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Jeg er på tanken på å kjøpe meg denne bilen. Har sansen for disse, men har ikke mye erfaring med MB. Derfor lurte jeg på om det er noen som kan hjelpe meg med litt informasjon om disse bilene, om hva jeg bør være obs på, og hva som pleier å være problemer. De som jeg har sett på har kjørt fra 95000 - 140 000 km, og ser på bilder ut som om de ikke har noe skjønnhetsfeil. Hva er det som jeg må være obs på med disse bilene, og evt om det vil komme en service i nærmeste framtid som koster flesk, eller stag osv som ryker? Evt om jeg bør unngå manual gir, og heller gå for automat? Endret 28. juli 2009 av patrickk Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Ikke kjøp så lenge det ikke er en CLK 230 kompressor. Alt annet er tragisk svakt. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Ikke kjøp så lenge det ikke er en CLK 230 kompressor. Alt annet er tragisk svakt. Det er veldig relativt. Prøv heller de forskjellige motorene og se hva du syns passer ditt behov. Ellers har jeg hørt at det er lite feil med disse, foruten om at det kan forekomme litt rust tidlig. Lenke til kommentar
patrickk Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Selv om det er svak motor så er det ikke så mye eg vektlegger, så lenge den kan dra på litt. Har 325 som eg bruker til det.... Evt hvor pleier det å komme rust på disse bilene? Lenke til kommentar
patrickk Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Noen andre som kan hjelpe med svar? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Disse bilene er faktisk utsatt på de fleste steder, men sjekk ekstra godt i hjulbuene bak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå