Christertr Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 heisann! har nå installert Enter The Matrix på PC'en min og alt så bra ut. MEN! Når jeg fyrer igang "Focus", Dvs. Slow-motion saken, så blir skjermen dekket i alt-slags mulig rare farger. Ser nesten ut som om Ghost eller Niobe ruser seg på LSD Noen som vet hvordan jeg ordner dette? Lenke til kommentar
Christertr Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 heisann! har nå installert Enter The Matrix på PC'en min og alt så bra ut. MEN! Når jeg fyrer igang "Focus", Dvs. Slow-motion saken, så blir skjermen dekket i alt-slags mulig rare farger. Ser nesten ut som om Ghost eller Niobe ruser seg på LSD Noen som vet hvordan jeg ordner dette? Men som sagt, noen som vet svar på dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 har du forhåndsbestilt eller har du den andre versjonen som det sies at man trenger crackfix til Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Trodde folk hadde forstått at man ikke er velkommen til å poste spørsmål ved bruk av ulovlig programvare? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Deviance kan ikke cracke. Forøvrig, se svaret til Goldfish. 10$ på at tråden blir stengt. Lenke til kommentar
Christertr Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Vel, hvis det ikke er piratvare da? Jeg har faktisk en retail versjon her... DOH! *Highfive!* Lenke til kommentar
darker Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 kommer nok snart en patch til dette spille tror jeg. bugger på endel ting. Har du radeon kort? Skal være endel kødd der. Pluss endel Win XP feil samt noe opplegg med endel av detonator driverne.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Da er det bare til å vente på en offisiell patch, da. Det virker som Shiny har måttet rushe produktet, i grunnen. Har du nVidia-kort, kan du prøve andre driverversjoner. Lenke til kommentar
OEH Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Funker helt bra på min maskin og jeg har ikke oppdatert noen bare instalert og starta å spille. Det er litt anderledes utseende når du slår igang focus greia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå