Pinkish3 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Tittelen sier omtrent alt! Jeg vurderer å skaffe meg en BlackBerry, men ble skuffet da jeg fant 3 modeller...alle uten æøå BlackBerry Bold 9000 BlackBerry Curve 8310 BlackBerry Pearl 8110 ...fra Telenor! Er den førstnevnte og sistnevnte (helst den førstnevnte) som falt i smak siden det minte mest om et datatastatur med 1 bokstav på hver tast! Er det mulig å skaffe BlackBerry i Norge med æøå? Burde jo være en selvfølge i og med at vi befinner oss i Norge selv om ikke modellene er produsert i landet! Regner med at man ikke får tak i slikt, men går da ann å prøve Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Det er æøå på alle Blackberry-modeller. Hold a nede og scroll for å og æ, samme med o for ø. Går kjapt. Kjøper du mobilen fra Trigcom får du med automatisk ordliste med norske ord. Vet ikke om Telenor tilbyr dette. På Pearl er det egen norsk ordliste uansett fra hvor du kjøper den. Er bare snakk om en firmware oppdatering. Lenke til kommentar
Grobbie Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 er det ikke bare trigcom som har blackberry i norge? eventuelt er det jo mulig å skaffe fra utlandet, men da blir det nok værre med æøå Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Blir ikke værre med æåø hvis man bruker metoden jeg beskrev ovenfor. Har hatt stort sett alle BlackBerry-modeller, alle kjøpt fra utlandet, og har aldri hatt problemer med æøå. Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Om man først vil seg selv så vondt at man kjøper seg en Blackberry, så er vel Curve 89xx-serien å anbefale? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Tja, Curve 89-serien er så absolut å anbefale, men jeg mener bold 9000 er en bedre telefon. Hatt begge, og klart best fornøyd med bold! Lenke til kommentar
linaka Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg har hatt flere blackberry telefoner og har ÆØÅ på alle... Har en nå som er åpen for alle sim og vurderer å selge den for å skaffe meg en nyere modell. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Noen som vet om det er muligheter for å få tilgang til internett og appstore uten Trogcom abo? Lenke til kommentar
ojahr Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Det er æøå på alle Blackberry-modeller. Hold a nede og scroll for å og æ, samme med o for ø. Går kjapt. Kjøper du mobilen fra Trigcom får du med automatisk ordliste med norske ord. Vet ikke om Telenor tilbyr dette. På Pearl er det egen norsk ordliste uansett fra hvor du kjøper den. Er bare snakk om en firmware oppdatering. Jeg har en Bold 9000 og finner ikke æøå. Holder jeg ned o eller a får jeg bare O eller A - ikke noe annet. De finnes heller ikke under Sym tasten. Noen tips om hvordan jeg kan få det til? Dette er nå det eneste som står igjen etter at jeg fant en bra e-postløsning... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå