Daaniel20 Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 tenkte meg det! Lenke til kommentar
pkg_inc Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Husk at du må bestille operativsystem som "ekstra" da Lenke til kommentar
Daaniel20 Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 jada, det er medregnet. Har bestemt meg for denne nå, slipper å kjøpe virusprog. og Office-pakken også, så det blir en pris på ca 9,5 k. Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 jada, det er medregnet. Har bestemt meg for denne nå, slipper å kjøpe virusprog. og Office-pakken også, så det blir en pris på ca 9,5 k. Kan også laste ned Windows 7 RC gratis, som fungerer vell så godt som operativsystema du kan kjøpe. Så kan du heller invistere i Windows 7 når det kommer. Lenke til kommentar
Daaniel20 Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Kan også laste ned Windows 7 RC gratis, som fungerer vell så godt som operativsystema du kan kjøpe. Så kan du heller invistere i Windows 7 når det kommer. Bestiller med oppgradering til Windows 7, koster en hundrelapp mer ellerno... Lenke til kommentar
pkg_inc Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Litt enig der, mindre styr med oppgradering (selvom du må reformatere den da) Lenke til kommentar
Daaniel20 Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Hva er egentlig reformatering? Typisk ord som Newbies later som de vet hva betyr, fordi at det er så basic... Så jeg spør! Lenke til kommentar
pkg_inc Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Ikke noe problem Det betyr kort sagt at du må slette alt på pc'en, fjerne operativsystemet ditt (Vista), og legge inn Windows 7, da helt ferskt, uten noen av dine gamle filer. Det er ikke vanskelig i det hele tatt, heldigvis Først tar du og kopierer det du vil beholde fra pc'en din, til en ekstern harddisk, brenne på cd/dvd eller kopiere til en usb-pinne. Deretter starter du pc'en med Windows 7 dvd'en i pc'en, og så er resten plankekjøring, det vil komme opp en guide derfra. Etter en stund med installering har du Windows 7 klart på pc'en. Med mindre du betaler 250kr for at de skal installere Vista for deg (noe du fint klarer selv), er det veldig likt det du gjør når du installerer Vista første gangen. edit skriveleif Endret 30. juli 2009 av pkg_inc Lenke til kommentar
Daaniel20 Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Hurra, da var det det jeg trodde. Da blir det ikke noe problem! Takk for hjelpa alle sammen, bestiller i morra! Lenke til kommentar
Daaniel20 Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Hvor stpr/ hva slags forskjell vil det utgjøre å ha P8700 processor istedet for P9700 processor? Er det verdt prisforskjellen på 1,4k? Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 P9700 har dobbelt så mye L2 cache, og har høyere standard frekvens. Jeg vet ikke om man merker forskjell på de to... Lenke til kommentar
Daaniel20 Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 hm, da er det vel like greit å droppe det. Lenke til kommentar
Daaniel20 Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Da skal jeg plage dere enda mer, akkurat nå som dere trodde dere var kvitt meg. Multicom ser ut til å ha umennskelig kundeservice og leveringstid, derfor ser jeg nå etter en annen pc... men det ser ut som den gruser det meste annet hva spillytelse angår. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Selv kjøpte jeg denne, en HP HP Pavilion dv7-2070eo T6600, med 17,3" 17.3"WXGA+ LED lcd, 4GB 640GB HD4650 WLAN VHP. Har brukt den på ferie i sommer til spilling og har egentlig ikke noe særlig å klage på. Skjermen er lyssterk til tusen, grafikk kortet er bra nok til det meste og ellers er det en kjapp maskin. Eneste småpirket er at pekeplaten har litt rar feeling, men er ikke noe prob når man uansett bruker mus. Er litt lyd fra viften, spesielt når du spiller, men det er vel noe man må regne med uansett maskin. Til prisen 9395,- mener jeg det er et bra kjøp, og er selv mer enn fornøyd. Regner med denne holder et par år som slepbar for min del. Mvh Raimop Lenke til kommentar
Daaniel20 Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 DEN så bra ut ja! Takk for tipset! Denne ser jo bedre ut enn compalen på alle måter! Lenke til kommentar
Daaniel20 Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Da var HPen i gang. Fikk den i går, har spilt en del på den/hørt musikk med den, om må si at jeg er kanonfornøyd. Den kjører Crysis mer enn bra, og det på average til gamer-kvalitet. Lyden er også kanon, og hele greia er kjapp!! Takk for tipsene, denne anbefales hardt!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå