Daaniel20 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Har postet dette emnet i en annen del av forumet, så om admin mener at en av dem er malplasert, gi meg en Pm!! Hallo! Har kviet meg med å spørre om dette, ettersom det er såpass mange andre tråder liggende som spør om mye det samme. Jeg har lest dem, men jeg blir ikke særlig klokere av den grunn... Det som er saken er at jeg trenger en laptop til spilling, dvs. klare spill som crysis-warhead, COD WaW, og spill i den klassen hva kravstorhet angår og oppover et kort stykke. Må ha 4GB minne, og så vidt jeg har forstått, et godt skjermkort. Størrelse og vekt er ikke viktig for meg, dvs., at en PC er stor og vanskeligere å gjemme ned i vesken ikke er noe problem for meg. det er praktisk om den har Webcam, men ikke noe som kommer til å spille en stor rolle for meg... Har sett på Acer aspire av diverse nummer, som får mye ros på forum rundt om, men de jeg kjenner som kan noe om IT har slaktet både det ene og det andre på dem, og anbefaler å finne noe annet. Så, er det noen som har forslag? om det er noe jeg har glemt å ta med, kjør på med spørsmål! Maksprisen er 10K, og det må være med operativsystem o.l... På forhånd takk! Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Her er et par forslag fra meg. Acer 5739G Multicom M860 Multicom Compal JHL90+ Zepto G15b Lenke til kommentar
Daaniel20 Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Hm, har sett på den JHL90+... Noen fler som synes den er et godt kjøp, da med windows vista+ oppgradering, 4GB RAM, 320 gb disk, standard DVD og 9 cellers batteri, for 9,6 tusen? Tusen takk for svar, No_oN Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Np,Kompisen min har det skjermkortet, funker fett på COD og andre krevende spill. Bare du ikke har på AA & AF Edit: Synd at du ikke gidder å paye mer enn 10k, en laptop med 9800m, GTX 260 eller -->"GTX 280"<-- :O Endret 28. juli 2009 av No_oN Lenke til kommentar
Daaniel20 Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Hvor mye mer vil det koste med GTX 280? Ikke det at jeg ikke VIL ut med 15 k for en skikkelig god en, men fordi at jeg ikke er i besittelse av that kind of money! Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Er ikke sikker, men sikkert noe rundt 20k. Lenke til kommentar
Daaniel20 Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Hubba. Haha, waaay out of my league. Menmen, takk for hjelpa..! Og fler svar taes i mot med glede, selvfølgelig, gjerne ytringer om Compal'en!! Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Btw, har du sett 17" med I7? 50k med I7 cpu og GTX 280. :O Lenke til kommentar
Daaniel20 Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 skal herved idioterklere meg, og spørre hva du nettop sa. Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 skal herved idioterklere meg, og spørre hva du nettop sa. Bare jeg som snakka litt Geek. I7 CPU, er de nye kraftige prossesorene fra intel for stasjonære pcer. Som en eller annen idiot har putta opp i en laptop med kraftigste laptop skjermkortet fra Nvidia, for en lite sum av ca. 45 000 kr. Og håpte at det ble suksess. Lenke til kommentar
Daaniel20 Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 La meg gjette; som totalt grønn på dette... Det... Ble... Low bang for the money..? for å si det sånn! Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 La meg gjette; som totalt grønn på dette... Det... Ble... Low bang for the money..? for å si det sånn! Gjetter mer på null bang for the money, siden det er 98% sjanse for at den blir overopphetet og skrur seg av :S. Litt for mye OT prat :/ Har sjekka litt rundt om kring, men synes laptop utvalget på (Gamer under 10k) kategorien har blitt mindre. Lenke til kommentar
Daaniel20 Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Håper det bare er... Komprimert, til å inneholde kun det beste. Vet at det er litt søkt å håpe på en sinnsyk gamerpc til 10 k, men har en mac tilgjengelig og som sannsynligvis kjører det jeg må sånn som den står nå... Men det er greit å ha noe jeg kan stikke av med og, og ikke spille foran små barn... Haha, hva får noen til å gjøre det i så måte? den kisen må jo vite hva han setter sammen, men være for dum til å skjønne hva som vil skje... Mennesker overrasker. Lenke til kommentar
pkg_inc Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hvis du skal spille, ville jeg valgt KHLB2 over JHL90+. Lenke til kommentar
Daaniel20 Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 å? noen spesiell grunn til det? Hva synes folk om dette skjermkortet: ATI Mobility Radeon™ HD 4650 skjermkort med 512MB GDDR3 Lenke til kommentar
pkg_inc Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 å? noen spesiell grunn til det? Hva synes folk om dette skjermkortet: ATI Mobility Radeon™ HD 4650 skjermkort med 512MB GDDR3 Både grafikkortet og arbeidsminnet er bedre, og den er billigere. Har også mulighet for flest piksler på KHLB2. Lenke til kommentar
Daaniel20 Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Hm, etter å ha lest testene i PC world o.l, heller jeg mer mot KHLB2'en nå... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 KHLB2 med 500GB harddisk, P9700 CPU, 4GB minne, bluetooth og 2GB Turbo minne til rett over 10k virka som et relativt greit kjøp. Lenke til kommentar
Daaniel20 Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 tenkte å droppe blåtann, ettersom kabel er kjappere. Er den turbominne- greia noe å satse på altså? Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 tenkte å droppe blåtann, ettersom kabel er kjappere. Er den turbominne- greia noe å satse på altså? Turbominne kan du også droppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå