Pinkish3 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 I min hverdag opererer jeg med 2 mobiler! (A) W910i (B) W902 Jeg har alltid på funksjonen for viderekobling av samtaler fra mobil A til mobil B, men er litt sporløs på hvordan den samme ordningen fungerer for SMS. Et eksempel kan trekkes ut fra yahoo mail der du kan koble 2 mailer sammen. Dvs... Gi ut 1 mail-adresse og operere den oppgitte fra en helt annen mail-adresse uten at det er synlig for andre enn deg selv. Det er den funksjonen jeg er ute etter. Noen tips, råd, spor...evt løsning? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Du kan ikke viderekople SMS, dessverre. Lenke til kommentar
larspistasj Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Du nevner ikke operatør, men NetCom har iallefall en tjeneste som heter SMSpluss som lar deg videresende tekstmeldinger til ett annet nummer/epost, samt legge inn automatiskt svar om det skulle være ønskelig. https://netcom.no/tjenester/meldinger/smspluss.html Lenke til kommentar
Grobbie Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 kan vidresende, men ikke vidrekoble. en annen løsning kan være å bruke tvilling? virker som om du bruker to forskjelige nr som virker litt ulogiskt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå