Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tolke signaler på motsatte kjønn...

Gjest Guest_DES_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_DES_*

Jeg holder seriøst på å bli gal. Er en jente på 17 som har hatt kontakt med en herlig fyr i noen uker nå. Vi møttes hos han for noen dager siden, og det var den koseligste kvelden jeg har opplevd på lenge! Etter mye kiling og skremming, hadde han klart å dradd meg bort i armkroken hans, der han lå å strøk meg på ryggen resten av kvelden. :blush:

Rett etter han hadde kjørt meg hjem, fikk jeg melding av han hvor han sa hvor kjekt han hadde hatt det sammen med meg den kvelden, og med en gang han kom hjem igjen kom han rett på msn og ba meg ta på cam, for han "hadde ikke fått nok av meg". Og jeg manna meg opp til å spørre om han ville være med meg igjen snart, og det ville han godt. :w00t:

Vi snakket på meldinger og satt oppe hele natten dagen etter, men nå har det gått en stund siden vi sist snakket sammen. Han er ofte på msn, men stadig som opptatt. Som jente er jeg jo alt for overanalyserende ang., tja, alt. Så jeg er jo ikke mindre manisk her jeg sitter.

Det jeg tenker er at han endten bare ikke er intressert lenger, eller at han har sitt eget opplegg som han driver på med. Eller bare at han er opptatt for dagene. Jeg aner ikke. Eeeller så vil han bare ikke virke pågående han heller. Eller han ikke tør. Eller.. nei, jeg vet ikke.Først er han pågående og sender melding med en gang han våkner, men så er det stillhet i flere dager. Kan lett sende melding til han og ta initiativet til en sånn samtale for å si det sånn, men vil heller ikke være for pågående og sånn, for det er jo ingen hastverk for å si det sånn. Men samtidig har jeg lyst å bare reise på besøk til han ASAP.

Jeg blir gal. Noen synspunkt hadde gledet dagen en lang gang...

(han er 6 år eldre enn meg, og dette tviler jeg ikke særlig på at har noe å si. Som emosjonell ung jente tror jeg liksom vi har litt forskjellige syn på livet på den måten...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_DES_*

Det har vært jeg de siste gangene nå, tro det eller ei. Liker litt tanken på at han forholder seg til saken på samme måte som jeg, for kan egentlig ikke tro menn er så tankeløse som alle skal ha det til.

"Problemet" mitt er jo bare jeg ikke vil virke for pågående..

Lenke til kommentar

En ting du må huske er at vi jenter ofte legger mye mer i slike ting enn gutter gjør, og har en tendens til å analysere det i alle retninger (avhengig av selvtillit og humør ;) ) Det første du må gjøre er å slappe av litt, og ta hele situasjonen med ro. Det er win-win, siden du får det mye enklere, og han (om han er som gutter flest) foretrekker det.

Ut fra hva du skriver virker det som han liker deg :) Gutter gjør gjerne det som faller dem inn, uten å tenke for mye på det. Så det at han stryker deg på ryggen, sender mld like etterpå er rett og slett tegn på at han vil ta på deg og ha kontakt med deg.

Stillhet i flere dager kan bety flere ting. Uansett trenger det ikke bety at han ikke tenker på deg. Dog, han kan ha det travelt, eller i verste fall ha mistet interessen.

Er bare å ta initiativ til å treffes, så ser du fort om han er intr :) Eventuelt kan du vente til han tar initiativet, ta det som et positivt tegn, og ta det derfra.. Lykke til uansett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...