Squirt Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle skrive dette emnet, men jeg prøver her! Har sett en del folk har en tatovering av en A i en sirkel. Noen som vet hva det betyr? Det er ikke anarki, for strekene fra A-en går liksom ikke utenfor! Tegna en sånn fort i paint, som ligger som vedlegg... asirkel.bmp Lenke til kommentar
Sylinderhatt Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Symboliserer vel anarki/anarkist. Edit: http://nn.wikipedia.org/wiki/Anarkisme Endret 28. juli 2009 av Sylinderhatt Lenke til kommentar
Squirt Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Symboliserer vel anarki/anarkist. Hmmm.. Kanskje? Men de jeg har sett som har den tatoveringa, er liksom folk som ser helt "normale" ut! Er litt vanskelig å tenke seg at de er anarkister, om du skjønner Men men... Lenke til kommentar
edds Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Symboliserer vel anarki/anarkist. Hmmm.. Kanskje? Men de jeg har sett som har den tatoveringa, er liksom folk som ser helt "normale" ut! Er litt vanskelig å tenke seg at de er anarkister, om du skjønner Men men... Tviler på at du ville klart å se på meg om jeg var anarkist. Ikke på Jens Bjørneboe heller. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det der er i allefall umiskjennelig symbolet for anarki. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå