Larsemão Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Blir 18 om et halvt år og har derfor tenkt til å kjøpe min første bil. Først så jeg på en 99 Ford Mondeo 1.8 Ghia Sedan, men jeg liker ikke utseendet så spesielt godt også hadde den gått 190 000 km Så kom jeg over denne Chrysleren. Stratus 2.0 LE 96 modell til 30 000,- gått 120 000 km. Jeg har max 35 000 å rutte med, derfor begynte jeg da å se litt på dnene bilen. Hører mange som sterkt fraråder folk til å kjøpe disse bilene, da det sies at det er mye feil på dem, og at reparering er dyrt. Men jeg ringte forrige eier av bilen, personen fortalte meg at det ikke har vært feil på bilen på 6-7 år, og at de feilene (noe rust ett eller annet sted, husker ikke) ble reparert umiddelbart. Var også innom en kjent som jobber på verksted med Chryslere, og han sa at det sannsynligvis var mye bil for pengene. Kan legge til at registerreim nettop er skiftet. Så da vil jeg høre hva dere mener. Er den virkelig så håpløs når det gjelder disse feilene, så jeg bør regne med at det skjer masse tull med den, eller vil det være et bra kjøp? (vurderer også nissan primera, men det virker som om alle primera'er som koster mindre enn 35k har gått så mye! minst 200 000 km de fleste jo!) Endret 28. juli 2009 av Larsemão Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Har den vært feilfri i 6-7 år, så kommer det garantert noe snart, ingen stratus eller voyager er feilfri i evig tid Ser du har riktig smak når det gjelder fotball, men ikke bil.... Mondeo er jo mye finere å se på enn en stratus, men når det er sagt, så er jo stv utgaven av mondeo finest da Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Skal du ha noe med lite feil og som kan bli gammel er vel toyota veien å gå.. Leste og at Honda Accord er godt likt, men det var 2008 modellen ;D Ellers, på generelt grunnlag, ville jeg anbefalt å lagt litt mer i bilen. Det billigere bilen er, det eldre og lengre har den gått og dermed er alt mye mer slitt. Meeen, jeg kjenner godt til at budsjett er noe dritt! Og forresten, hvis du har en kjenning som faktisk jobber på Chrysler, så burde han kunne skaffe billige deler og kanskje hjelpe deg med montering. (Spørs hvor godt kjenter dere er da..) Dette er jo et MEGASTORT pluss.. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Har nå valgt å legge fra meg denne chrysleren, regner med at det er noen feil på den rett rundt hjørnet Mondeo'n jeg har sett på er en Sedan, og jeg likte ikke helt den Litt mer gubbebil, og litt klumpete syntes jeg xD Skal se på en Nissan Primera idag, de syntes jeg ser fete ut, i tillegg har jeg hørt MYE bra om dem, men så er det jo så mange som har gått så mye :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå