Daaniel20 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hallo! Har kviet meg med å spørre om dette, ettersom det er såpass mange andre tråder liggende som spør om mye det samme. Jeg har lest dem, men jeg blir ikke særlig klokere av den grunn... Det som er saken er at jeg trenger en laptop til spilling, dvs. klare spill som crysis-warhead, COD WaW, og spill i den klassen hva kravstorhet angår og oppover et kort stykke. Må ha 4GB minne, og så vidt jeg har forstått, et godt skjermkort. Størrelse og vekt er ikke viktig for meg, dvs., at en PC er stor og vanskeligere å gjemme ned i vesken ikke er noe problem for meg. det er praktisk om den har Webcam, men ikke noe som kommer til å spille en stor rolle for meg... Har sett på Acer aspire av diverse nummer, som får mye ros på forum rundt om, men de jeg kjenner som kan noe om IT har slaktet både det ene og det andre på dem, og anbefaler å finne noe annet. Så, er det noen som har forslag? om det er noe jeg har glemt å ta med, kjør på med spørsmål! Maksprisen er 10K, og det må være med operativsystem o.l... På forhånd takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå