mobil_brukeren Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg skla kjøpe et Radeon 9700 den har en sånn DVI utgang men det har ikke skjermen min derfor lurte jeg på om jeg kunne kjøpe en sånn?? og få like bra kavalitet?? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Kortet har da vanlig VGA-utgang også, vel? Du vil nok ikke tjene noe særlig på en overgang, siden signalet uansett konverteres til samme signal du får ut av VGA-utgangen. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg skla kjøpe et Radeon 9700 den har en sånn DVI utgang men det har ikke skjermen min derfor lurte jeg på om jeg kunne kjøpe en sånn?? og få like bra kavalitet?? dte grå skikert brra... Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 okey.... jeg bare lurte.. den har en sånn vanligen også ja... Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Hvis ikke en "sånn" følger med i pakka når du kjøper kortet så kan du kjøpe en for å bruke 2 skjermer samtidig. Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 ja det hadde verrt litt kult har to skjkermen bruker jeg og en som bare står der da kan jeg jo bare koble den til.. smart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå