hojo Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hei! Hvordan foretar man en mest ideell oppkobling av følgende komponenter: TV 5.1 anlegg Bluray spiller Dreambox tuner Hvis noen kunne ta en rask titt på hvordan dette skal kobles sammen, og forklare meg på en grei måte hadde det hvert veldig fint. Tar gjerne imot tilbakemeldinger på ting dere mener burde vært anderledes Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Jeg ville koblet fra PCen til anlegget med en phono til minijack plugg (skal enten i den grønne eller den svarte, husker ikke hva man gjør når man skal ha stereo) så ville jeg koblet blu-ray spilleren til TVen med en HDMI kabel, og til anlegget med en Optisk kabel. Linken din forteller meg ingenting om hvilke utganger som er på dreamboksen, men jeg ville koblet dreamboksen til anlegget med en coaxialkabel, og til TVen med en HDMI hvis det går. Hvis dreamboksen bare har optisk er det greit, for blu-ray spilleren har coax også. Hvis den ikke har HDMI ut så bruker du SCART eller komponent eller whatever den har for videokabel til TVen. EDIT: Hvis TVen kan sende 5.1 lyd videre fra den optiske utgangen, så kan det hende det holder med å koble dreamboks og blu-ray spiller til TVen med HDMI, og TVen til anlegget med optisk. Endret 1. august 2009 av Alinoe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå