garb Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Har en dLink router (DIR-655) jeg har vært fornøyd med lenge, og som jeg har brukt på både kablet og trådløst nettverk. Har ikke vært inne og endret settings på hverken router eller PC, men plutselig kommer det opp melding "Windows was unable to find a certificate to log you on to the network dLink" på det trådløse modemet. Så ser jeg på symbolet nederst til høyre på skjermen at modemet jobber, og i Network Connections står det under Status: "Validating identity". Men; det rare er at jeg kan gå på internett selv om meldingen står der, og i Network Connections står det "Connected" under "Internet Connection" ... Meldingen som stadig popper opp om "... unable to find a certificate ..." er ganske plagsom - hvordan fikser jeg dette?? Innstillinger i router: Wireless radio: Enabled WISH : Active MAC Address : xx:xx:xx:xx:xx:xx Network Name (SSID) : dlink Channel : 1 Security Mode : WEP Wi-Fi Protected Setup : Enabled/Configured Edit: Har søkt litt rundtomkring på nttet, og kom over denne linken: http://www.ehow.com/how_2326407_disable-va...ss-network.html ... som enkelt viser hvordan man kvitter seg med problemet Endret 28. juli 2009 av garb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå